Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Noen som skal i gang i januar. Jeg har bare vært her å lest i en lang periode nå. Vi skal ha kort regime i januar. Starter Provera i slutten av desember og sprøyter i beg av januar. Nå blir det siste runde, har fått litt nok av hele prosessen og vi har bestemt oss for å bli forsterforeldre hvis det ikke funker nå.
lykke i 2011? gravid!! Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 hei. Vi skal igang i januar. vi skal ha langt regime denne gangen, så jeg skal begynne på spray i romjulen og sprøyter ute i januar en gang. så skal nok ikke ha uttak for i uke 3 eller 4. Jeg er skikkelig utålmodig etter å komme i gang nå. Har dere hatt mange runder eller?
Satya Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er også klar i januar etter min kræsjlanding i første runde denne uka. Fikk ikke satt inn fordi begge egga mine hadde delt seg feil etter befruktning. Skal ha nytt langt regime, regner med å begynne å spraye rundt nyttår (kommer an på når mensen dukker opp igjen). Uttak i uke 4 eller 5? Er kjempeglad for å komme såpass fort i gang igjen!
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Huff, Satya, har også hatt en sånn kræsjlanding i november 09. Godt du er ved godt mot. håp-86. mistet 2, prøver igjen, har hatt noen runder ja. Jeg startet i 06 med forsøk på snuppa, hun kom i november 07, nå er det søsken vi prøver på. Hadde 3 forsøk med snuppa før den satt, 2 fullførte og 1 av brutt.. Nå er det 3 forsøk med søsken, 1 avbrutt og 1 fullført i mai. Uttak kommer nok ikke før i uke 3 eller 4 regner jeg med. Jeg er ganske så senstimulert. Derfor de prøver kort regime denne gangen.
lykke i 2011? gravid!! Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 da er vi hvertfall noen som kan følge hverandre da Hva er deres erfaring med spray? Har bare hatt kort regime før, så dette er nytt for meg. Har hørt så mye om den sprayen atte. noen som blir smågale mens andre ikke merker noen ting. Gruer meg litt til å starte med den i romjula, kjenner jeg. Jula er spesiell i seg selv, og etter en SA i oktober, så er ikke humøret helt på topp fra før av.
Satya Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Min begrensede erfaring med spray er fra forsøket mitt nå nettopp. Fra starten merket jeg lite annet enn litt hetetokter, men ble nok ganske irritabel etterhvert. Hadde også en del hodepine fram mot sprøytestart. Men jeg ble heldigvis verken deperimert eller lei meg, bare sint :-) Tipper du er helt fin gjennom romjula og at evt bivirkninger setter inn på nyåret... er jo ikke alle som får det, heller. Det står respekt av alle forsøkene dine, Rypefest, håper virkelig det skal gå veien denne gangen!
snart mamma:-) Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Hei. Jeg begynner også på sprøyter i des/Januar, skal prøve et søskenforsøk:-) Fikk ei jente i 07 etter 1 icsi.. Lykke til alle sammen, blir spennende og se hvordan det går fremover:-)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2010 Det var denne sprayen ja. Kjenner jeg er glad jeg slipper den denne gangen. Jeg blir både kvalm og får kraftig hodepine. Slik har det vært hver gang. Men nå slipper jeg jo det. Jeg har nok ikke verdensrekord i forsøk, Satay, men nå er det nok. Jeg blir 35 til neste år og kjenner jeg er glad for at vi har tatt avgjørelsen om å avslutte med dette forsøket. Det tar på både fysisk og psykisk. Vi har nok fått nok, og har tenkt å prioritere den snuppa vi har. Det er alltid godt å ha flere å være "sammen med" under forsøket. En får lufta seg i hodet her inne. Mange kloke damer som sitter her. Jeg har brukt forumet under hvert forsøk og har hatt masse støtte i det, Da er jeg ikke så ensom i prosessen, og så kan en jo kanskje hjelpe noen andre i sine opp og nedturer, for de er det en del av.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Ønsker deg lykke til Rypefest
moscha55 Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 hei! Vi hadde vårt første IVF forsøk i november, negativt. dette var ett kort regime, skal i ilden igjen i uke 3 med ett langt ett. gleder og gruer meg. ble faktisk ganske knust etter den første nedtur. men hei er med igjen. ønsker jo ett kjærlighetsbarn. fikk mensen på tirsdag og har fortsatt endel menssmerter... og blør, litt uvant...håper det gir seg fordi jeg føler meg litt deppa. har dere følt det sånn?? noe ensom.... Ønsker dere alle lykke til!! føger alle hver dag! LOVE
MK73 Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Vi skal ha fryseforsøk i januar. Regner med innsetting omtrent midt i måneden.
Satya Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 Uff, MK73, det er hyggelig at det er flere av oss i januar, men hadde virkelig ikke håpet at du skulle dukke opp der. Har ikke fått helt med meg hva som har skjedd med deg, men regner med at det ene befrukta egget ikke slo til? Har du mange på frys? Bra å komme raskt igang i alle fall. Klem og god helg!
Ella35 Skrevet 6. desember 2010 #13 Skrevet 6. desember 2010 Fryseforsøk med innsett ca uke 2 her, etter negativt ivf nå i november/desember. Har to egg på frys, får håpe minst ett av dem overlever. Eller at vi klarer oss selv i jula. Lov å håpe... )
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2010 Hei og velkommen til denne gjengen. Snart mamma, jeg tror vi var samtidig i 07, jeg hadde et annet nick da. MK73, deg leste jeg om i tidligere her. Synd det ikke satt da. Turbotrollet..... Takk, vi snakkes underveis ;-) Har nå nedtelling til start på provera. Håper å få papirene snart. Men de kommer nok ikke før rett før jul. UNN sender de sent ut da de er redde for at medisinene skal gå ut på dato mens jeg holder på. Skal visst ha Gonal-F denne gangen også. Har liten tro på at dette funker, men prøver for det. Har få eggreserver så ikke mye å gå på her. Vel vel. Bare å komme igang. Synes ventetida er lang og vil bare komme igang..
MK73 Skrevet 7. desember 2010 #15 Skrevet 7. desember 2010 Hei, Satya, og takk for godord. Det skal ikke være så enkelt dette. Hadde ikke så stor tro på dette forsøket pga problemene med eggene (av 9 ble jo kun ett befruktet, nesten alle var umodne). Men så uteble nå mensen (jeg har etterhvert skjønt at det oftest skjer når jeg går på Cyclogest og ikke er gravid) og jeg hadde voldsomt ømme bryster (mye mer enn jeg pleier). Jeg ventet med testing til en dag etter testdato, men testen var blendahvit. Dagen etter kom de første bloddråpene, så da sluttet jeg med med medisinene og ga beskjed til klinikken. Det er i grunnen alltid der det har stoppet opp for meg - de flotte eggene vil rett og slett ikke feste seg i den flotte slimhinna.. :-( Vi har to blastocyster på frys - så nå venter jeg på resept og oversikt over regime fra klinikken, og hvis mensen kommer omtrent når den skal så blir det oppstart rett rundt nyttår. Håper du hadde en god helg - vi har kost oss på førjulstur i England.
MK73 Skrevet 7. desember 2010 #16 Skrevet 7. desember 2010 Takk for det, Rypefest. Vi får satse på at januar er måneden det slår til :-)
lei av å vente *venter enda* Skrevet 9. desember 2010 #17 Skrevet 9. desember 2010 Skal i gang i Januar her også, vet ikke helt når enda.. Er første gang for oss og vi skal inn til Oslo på samtale på klinikken senere i dag. Gleder og gruer meg til all info og det som skal skje videre. Det verste er nok ventingen, så selv om jeg føler jeg har ventet lenge nok nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet noen uker til :s
Gurine og gulla Skrevet 13. desember 2010 #18 Skrevet 13. desember 2010 Jeg skal også i gang i gjen januar har gått på nesespray i 17 dager nå. Skal begynne på puregon 29. des og på ul 7 januar. Hadde kort regime forge gang. Håper langt regime er tingen for meg:)
angora Skrevet 13. desember 2010 #19 Skrevet 13. desember 2010 Hei! jeg er helt ny i gamet her, vi skal igang med første forsøk i starten av januar, lang behandling. jeg får forhåpentlig mens en av dagene nå, så start nedtrapping begyndelsen av januar. bor forresten i Danmark.
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 14. desember 2010 Da har papirene kommet og snart er det på tide å starte med provera. Starter 23 desember, så god jul, tenker jeg. Starter med Gonal- F ca 6 januar. Men det er noe usikkert. Jeg er jo en "vanskelig" pasient da kroppen min aldri helt reagerer slik de vil..
lykke i 2011? gravid!! Skrevet 14. desember 2010 #21 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har også fått papirene og sprayen er kjøpt inn. Skal begynne å spraye 2.juledag. Litt spent på det. Men ser veldig frem til å komme igang nå
Lis@mor Skrevet 15. desember 2010 #22 Skrevet 15. desember 2010 Hei på dere :-) Jeg skal ha icsi i januar. Starter på nesespray i morgen, sprøytestart 4 januar og til kontroll ca 14 jan. Jeg må si jeg grugleder meg til å sette i gang.
hønemor-07 Skrevet 15. desember 2010 #23 Skrevet 15. desember 2010 Hei jenter. Jeg hiver meg på her... Vi skal i gang med søskenforsøk. Jeg ble overstimulert første forsøket i september, så forsøket ble avbrutt. Er spent om det går slik denne gangen også, men jeg må bare slappe av og ta det som det kommer. Jeg skal begynne med Provera 21 desember og det er ikke lenge til:o) Gleder meg til å komme i gang. Skal begynne med sprøyte ca 5 januar. Denne gangen skal jeg ha kort regime, og det har jeg aldri gjort før. Det er godt vi er flere som kan hjelpe og støtte hverandre gjennom prosessene. Lykke til alle sammen. Klem fra Hønemor
babyboom84 Skrevet 23. desember 2010 #24 Skrevet 23. desember 2010 hei hei ser ut til å bli en stor gjeng som følger hverandre i januar. vi skal ha vårt første fryseforsøk i januar,gruer litt for å gå i gang på nytt forsøk. men nå skal jeg fokusere på familie og jul blir kos det da lykke til alle sammen. RYPEFEST: kanskje vi møtes på sykehuset,vi holder også til på unn!! masse lykke til.
Pia! Skrevet 24. desember 2010 #25 Skrevet 24. desember 2010 Vi skal også ha fryseforsøk i januar. Vårt første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå