Gå til innhold

Hvor mange timer sover deres små per natt?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Lurer litt på hva som er "vanlig" mtp hvor mange timer de små skal sove på natten?

Datteren min (14,5 mnd) legger seg rundt kl 1830, og hvis vi ikke skal opp tidlig kan hun sove helt til kl 0800-0830. Klager absolutt ikke, men synes det er mange timer. Nå skal det også sies at hun sover lite på dagen, maks en time.

Hvor mange timer sover deres små på natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 12 mnd sover som regel 13 timer pr natt og en 3 timers lur på dagen.

Skrevet

13-14 timer om natten å maks 1 time på dagtid. Syns det er deilig jeg :)

Han er 13,5 mnd

Skrevet

Det hørtes herlig ut! Lillegutt på 15 mnd sover 11 timer på natta og 2 timer på dagtid.

Skrevet

Snuppa ble nettopp 1 år, sover rundt 2 timer på dagtid og 11 (nærmere 12 er vi heldige) om natta. I tillegg er det veldig sjelden at hun ikke er våken i løpet av natta! De (fåtall) gangene hun har sovet 12 timer uten en lyd tenker jeg bare hver gang på hvor heldige de er de som har barn som gjør det hver natt! Men for all del, det er mye bedre nå enn tidligere,så det kommer kanskje her også:-)

Skrevet

Har ei jenta på 20 mnd. Og hun blir lagt i senga rundt 19.30-20 og sover nå til rundt 07-08 om morgenen. De siste dagene har vi måtte vekke henne rundt 09 tiden. Hun sover 2 1/5 om dagen hver dag :) Prøvd å kutte ned på sovinga men da blir hun skikkelig sint. hehe

Skrevet

Snuppa her på 12 mnd sover gj.snitt 12 timer om nettene og på dagtid kan det variere fra 1 til 3 timer.

Skrevet

Legger seg 7..våkner alt fra 04-06. Mest vanlig at han våkner i 5 tiden..men at han da ligger og "snakker" litt for seg selv før han begynner å grine/sutre og vil ut av senga i halv 6-tida. (gjeeeesp).

Sover som regel alt fra 2-3 timer på dagtid.

Skrevet

Jenta mi er 16mnd og legger seg ca 19.30. Sover til ca 6.30-7.

Legger jeg henne tidligere så våkner hun tidligere...

Pleide å legge henne ca 18.30 men da startet dagen vår 5.30 Gjeeesp....

På dagtid sover hun 1 til 2 timer.

Skrevet

13.5 mnd og sover omtrent 12 timer om natten + 1.5-2 timer om dagen:)

Skrevet

Gutten min på 1,5år sover ifra 11-13,5 time om natten. Og på dagtid 1,5-3timer. Herlig at han sover så mye om natten!! Legger seg som regel ikke senere enn 19-1930.

Skrevet

Snuppa vår er 14 mnd.

Legger henne vanligvis mellom 18:30 og 19:00 og hun sovner greit. Da sover hun til nesten på minuttet 07:40. Sammen med pappaen kan hun sove til 08:45. Vet ikke hva slags triks han bruker.

Men mange ganger våkner hun i 05-tiden om natten og småsutrer. Noen ganger lar jeg henne holde på til hun sovner av seg selv igjen, mens av og til gidder jeg ikke høre på sutringa, så tar vi henne opp i vår seng og da sovner hun med en gang og frem til de tidspunkt som nevnt ;)

På dagtid sover hun omtrent 1-1.5 time på formiddagen. Innimellom 2 timer også.

Skrevet

Gutten min er 12 mnd og sover ca 11,5-12 timer om natta og ca 1 time på dagen.

Skrevet

Snuppisnupp på ca 13 mnd legger seg ca 19.30 Og sover somregel til mellom 7 og 8 engang. noen ganger lenger og noen kortere. Koser oss og sløver sammen i senga og har som regel stått opp i 9 tia:)

Sover alt i fra en halv til tre timer på dagtid.

Skrevet

Gutten min på 20 mnd sover fra 19-07 hver natt.

Nå har vi akkurat sluttet med at han skal sove på dagtid, og har derfor stått opp mye senere enn vanlig i noen få dager. rundt 08.30.. men idag var han tilbake til gammel rutine..

Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥
Skrevet

11-12 timer, og ca 3 timer på dagen. I helgene sover han lenger på natta, opp til 14 timer (deeeilig helgebaby!), men da sover han mindre på dagen.

Aner ikke hva som er vanlig, så lenge det funker for oss er jeg fornøyd :-)

Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥
Skrevet

14 mnd forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...