Gjest Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Hei jenter Noen som har erfaringer på dette temaet? Jeg har termin 28.06.2011... Jeg går skift og er opsatt på tidligferie til neste år ( Fra 10.06 - 23.07)... Går jeg glipp av de 3 ukene med permisjon før fødsel da? Skal vel egentlig gå ut i permisjon 07.06.2011... Så permisjonen blir jo samtidig med ferien... Kan jeg gå ut i permisjon og få ferien godskrevet eller noe sånn? Har ikke mulighet til å endre på ferien... Dumt å ha "dobbelt" fri...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Nei, du går ikke glipp av ferien.. Du går ut i permisjon ikke ferie og da bruker du selvsagt ikke av ferien!! Du kan spare ferien og ta den ut litt senere på året og på den måten forlenge permisjonen....
<3 snart mamma <3 Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Hei på deg Hvis du har fast jobb så har du krav på 5 uker ferie pr.kalender år, da mener jeg du kan ta ut ferien din før du går ut i svangerskapspermisjon enten sammenhengende eller dele det opp, snakk med arbeidsgiver om dette så finner dere nok en løsning som passer dere begge lykketil
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 V har vanligvis 7 uker fri på sommeren (7 av 9) da vi har en egen sommerferie ordning.. Vil dette gjøre forskjell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå