ikke i bruk Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Lørdag for snart 3 uker siden fikk jeg positiv EL test, og hadde alle de typiske EL-symptomene jeg pleier ha. Ble inseminert på søndagen. Lutealfasen min er på 15 dager, noe som tilsier at jeg hadde IKM på mandag/tirsdag denne uken. Er vanligvis veeeeldig regelmessig. Så sitter jeg her da et par dager over IKM. Det har i noen dager følt som at tanta er rett rundt hjørnet, og jeg springer på do titt og ofte fordi jeg tror hun er kommet, men hun kommer altså ikke. Tenkte i ettermiddag da at jeg fikk ta en test, men den var såklart helt blendahvit. Den burde vel slått ut nå da, hvis jeg var gravid, selv om jeg tok den på ettermiddagen? Misliker kluss i syklus altså! *sukk*
lille.pudding Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Åh, jeg vet akkurat hvordan der... :,( hadde ikm på lør, og får bare blendahvite tester... Skjønner ingenting! Meeeen kan hende vi er gravide, men produserer hcg sent! Ingen mens, fortsatt håp vi får bare smøre oss med tålmodighet lykke til!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Lykke til til dere begge to!!! Hold oss oppdatert da:)
drømmehjerte Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Åh, velkommen i klubben. Jeg har ventet på tanta i to uker nå og får bare blendahvite tester. Å smøre seg med tålmodighet er ikke alltid like enkelt..
lille.pudding Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Veit det ikke er enkelt å smøre seg med tålomdighet, MEN ei venninne av meg testa ikke positivt før 3 UKER etter ikm.... Så er fortsatt håp!
ikke i bruk Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2010 Det er utrolig kjedelig å gå å vente å ikke vite noe! Som om ikke de 2 ukene fra EL til IKM er nok liksom Men det er sant som du sier, ingen mens betyr fortsatt håp! Selv om jeg ikke helt tør fordi jeg har noen voldsomme mensmurringer og bare venter på at det skal "slippe". Men det kan jo kanskje også være et symptom? Også har jeg veldig vondt i korsryggen. Men utenom det føler jeg meg helt normal. Har du noen symptomer da Tochill? Jeg brukte den siste testen min idag, så blir ikke noe mer testing heller. Må bare avvente situasjonen å se hva som skjer.
ikke i bruk Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2010 2 uker?? Stakkar! Har du vært hos legen for å ta blodprøve? Tålmodigheten er totalt fraværende her i huset iallefall
drømmehjerte Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Jeg hører stadig vekk om folk som ikke tester positivt før langt uti svangerskapet, men jeg tenker at slikt hender ikke meg Det er jo en liten trøst å høre slike historier da, det gir jo håp for den utålmodige sjel
drømmehjerte Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 Jeg var hos legen idag, men hun sa at jeg bare måtte vente å se. Siden jeg hadde bare negative tester mente hun at jeg sannsynligvis ikke er gravid og hun sa at det ikke er vanlig å gjøre noen utredninger fordi det kunne skyldes mye rart at mensen ikke kom og hun mente at det kunne være stressrelatert. Jeg sa at JEG HAR IKKE VÆRT UTSATT FOR STRESS I DET HELE TATT FAKTISK, men det hjalp ikke.. Snakk om å bli tatt på alvor. Jeg håper dere slipper å vente like lenge altså. Krysser fingre og tær for positive tester SNART!
lille.pudding Skrevet 2. desember 2010 #10 Skrevet 2. desember 2010 Skjønner ikke at ikke legene kan ta oss på alvor... Heldigvis har jeg en veldig flink og snill lege da, så han hører på meg. Men er veldig mange som ikke gjør det... Du kan fortsatt være gravid da! Man kan jo være gravid med vanlig mens også... Veldig sjeldent da, men mulig! Noen som har sett på ops jeg er gravid på tlc? blir helt fascinert
Yasmin81 Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 hiver meg på den! Er 11 dager over ikm, og bare negative tester Testet sist i går og nå orker jeg ikke teste mer en gang. Vært hos legen og tatt blodprøve.. venter spent på den....
Cessus Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 Kan svært godt forstå meg på den frustrasjonen! Jeg er 26 dager over IKM, ingen TR, spykvalme hver morgen og negative tester. Var hos lege for ett par uker siden, og fikk bare beskjed om å vente. Hun satt en knapp på at jeg er gravid, men om ikke en positiv test snart lyser mot meg så kunne hun ikke tenke seg til hva det kunne være. Om ikke TR dukker opp neste uke så blir det ny legetime for å få en utredning. Hadde overhodet ingen tanker om graviditet før mensen var en uke forsinket og kvalmen kom snikende innpå meg. Men nå kjenner jeg at jeg er litt urolig. Testet igår og idag med billigstrimmel, helt kritthvite begge to... Kvalmen går ennå ikke bort heller!... Håper TR dukker opp veldig snart....For en mulig graviditet har jeg lagt på hylla for denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå