Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos gyneo for et par mnd siden, fikk provera og pergo. var til kontroll igjen da 3 uker etter de dagene vi skulle ha samleie i forhold til pillene. så mente da gyneo at jeg kanskje var gravid, for han så et eller annet på ul som han ikke hadde sett der før, men var ikke helt sikkert. så skulle jeg uansett på sjekk igjen igår. fikk da mensen forrige mandag. jeg trodde i allefall det var det, men da trodde da gyneo at jeg hadde spontanabortert. er så lei av at han ikke kan si noe sikkert jeg, at han mener og tror hele tia.. huff. jeg har jo ikke merka noe til det i tilfelle da. også mente han at jeg skulle vente nå i 2 mnd før neste kur..noen som har erfaring? må mann vente så lenge? vil liksom igang med ny kur igjen. men han mente kroppen trengte å hvile litt. men så snakket jeg med mamma, og ho synes det var rart at jeg ikke skulle igang med ny kur igjen nå som jeg viste at jeg kanskje hadde vært gravid da, og prøve på nytt.huff

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥ venter og venter ♥
Skrevet

Jeg har dessverre ingen erfaring. Men min magre trøst om jeg skal miste noen gang, er at jeg klarte hvertfall å bli gravid. Og da skal jeg bli det igjen :)

2 mnd er ikke så lenge da :) Men det er jo opp til hva du føler.

Lykke til!!! Håper det blir en spire i neste pp :o)

Skrevet

Lykke til!!! Neste gang klaffer det :)

Skrevet

nei, 2 mnd er jo ikke lenge egentlig. det går jo fort. og hvem vet, det kan jo hende vi klarer det uten hjelpemiddler når det skjer så mye annet og en ikke har tid til å tenke på å bli gravid. som oftest da det skjer. men det jeg tenkte mest på om jeg egentlig har vært gravid. han har jo liksom ikke kunnet si 100%prosent om noenting. så er veldig frustrerende...

Gjest ♥ venter og venter ♥
Skrevet

Ja, det er forståelig. Men prøv å ikke tenke så mye på det :o) Snart sitter spiren :o) Hva er planen fremover for dere? Pergo? Har dere diskutert lap også?

Skrevet

han har ikke sagt noe spesielt om det enda egentlig. bare at vi skulle ta pause frem til februar. men vil helst begynne rett på ny kur nå jeg da, siden jeg veit at jeg kan bli gravid med vanlig pergo kur..vurdere kanskje å ringe han på mandag å høre om det er mulig.noe råd her?synes bare det er så lenge å vente 2 mnd.har ikke tid til å tenke på det å bli gravid i julestria.;)

Skrevet

grunnen han ba deg om å vente 2 mnd er pga pergo har virkning nestemnd også. Man kan ta de kurene annen hver mnd.

Jeg har gått på 4 pergokurer. Har tatt den 5 nå og er igang med prøving igjen. Bruker metformin itilegg. Gyn. skrev på resepten at jeg skulle ta pergo dobbelkur annen hver mnd.

så det er bare å henge i neste mnd hvis det ikke skjer nå........

krysser fingrer og tær, men ikke bena, på at det sitter en spire for oss alle her.

Skrevet

Pergo'n skal vist fungere i "pausemnd" også! :-) Så, stå på!

Skrevet

er så koselig å kunne snakke med dere her inne om dette.:) greit å få råd.:) for jeg har jo ikke peiling,men regner jo med at gyneo vet hva han gjør;)så ser det kanskje ikke ut at jeg sliter så mye som jeg gjorde da.:) for spiren satt jo på første kuren, bare at jeg mista. så krysser vi fingrene for at den sitter ordentlig neste gang;)masse masse lykke til til dere også jenter:Dkrysser alt jeg har for dere:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...