Gå til innhold

Pappa gave?

Makko med to små gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke et nytt tema, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Har lyst til å kjøpe noe til mannen min denne gangen også! Han er en god støtte for meg både gjennom svangerskapet, var under fødsel sist, og er en fantastisk pappa til sønnen vår!

Med førstemann fikk pappa'n en spesialbestilt whisky. Mannen hadde ingen anelse før jeg ba han lete opp flaska i bagen på sykehuset :-)

- Nå har vi 4-5 gode uåpnet sjeldne whisky i skapet, så det blir liksom ikke like spennende.

Så hva kjøper jeg denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pakket en kurv med diverse! Et pat blader han liker, sjokolader han liker, en parfyme han ønsker seg, et babysett med "verdensbeste pappa påskrift", en kaffekopp med pappa tittel, og en sixpack øl..

Håper han blir glad for det iallefall, tviler på at jeg får noe tilbake da:)

Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Jeg har ikke så mye penger jeg da, så han får en whisky han er glad i, pluss at jeg lager "frikort" som han kan bytte i en kveld på byen med kamerater når han måtte føle for det. Det blir jo mest en symbolsk handling for å vise at han fortsatt skal få være litt guttegutt selv om han blir pappa, men jeg tror han vil sette pris på det :) Og så fant jeg en sixpence i babystr som var helt lik pappas, så det MÅ han jo få :)

Vi har egentlig avtalt at det å få barn er gave nok i seg selv, men han har vært en så fantastisk støtte for meg hele graviditeten at jeg vil gi han litt oppmerksomhet for det.

Vet at det er flere som har kjøpt sånne ...hva kalles det, militærkjeder..? Med sølvplater, hvor navnene til barna er inngravert.

Eller (hvis du tror han vil like det) kan du spandere et tatovering på han, med navnene til barna i et motiv. Men noen synes dette er litt harry (kanskje det bare er jeg som liker det hehe) ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt en body og to smekker fra "hans" fotballag, samt at jeg har skrevet et brev om hvorfor han kommer til å bli verdens beste pappa, og så skal søstra mi som henter hunden vår for å passe den sette frem yndlings sjokoladen hans, en glass cola og 10 røde langstilkede roser på stuebordet slik at han får det når han kommer hjem og kanskje trenger å sette seg ned litt etter fødselen. :)

Vi har ikke snakket om fødselsgave i utgangspunktet, og jeg tror ikke at jeg kommer til å få noe fra han, men det spiller ingen rolle. I mine øyne har jeg allerede fått verdens beste gave; nemlig han som ektemann og nå barnet hans (når hun kommer vel og merke), men jeg vil gjerne gi han en liten oppmerksomhet for han har virkelig vært enestående. :)

Skrevet

Her har pengene i huset gått til å ordne med nødvendig utstyr til baby og få julegavene ferdig. Tror ikke han forventer å få noe, og det gjør ikke jeg fra han heller faktisk ;) Så lenge jeg får støtte fra han under fødselen og i tiden etterpå og at han vil fortsette å være den fantastiske mannen og pappaen han alltid har vært så er jeg superfornøyd! Vi har ikke så god råd, så var ikke snakk om gaver sist fødsel heller. Vi ga ikke morgengave til hverandre heller da vi giftet oss - hadde sikkert også tidenes rimeligste bryllupsløsning :P Men det ble bra likevel!!! :D

Men får LITT dårlig samvittighet når jeg ser andres planer her på forumet :/ Hadde nok klint til med en liten whiskeyflaske om økonomien var litt bedre og jeg var litt mer mobil nå...

Skrevet

Jeg advarer.. "Hormonell"!

Pappagave? Mammagave? Materialistisk blodsuging!

Skrevet

Jeg har kjøpt videokamera så han kan filme babyen!

Skrevet

Mannen min får et vakkert barn til og en kone som forhåpentligvis er litt mer mobil og "i farta" fremover.hehe;)

Skrevet

Jeg er ikke så "hard" ( ;P)

men jeg har heller ikke helt skjønt poenget med dette gavegreiene.. verken til han eller meg selv..?

Jeg føler ikke jeg fortjener noe spesiell ting liksom?

Og selv om jeg er en birthdaybear og elsker å lage gaver og alt sånt, så har jeg ikke forstått denne trenden...

Jeg har sagt jeg ikke forventer noe, og jeg tror i allefall ikke han forventer noe.. Er det virkelig sånn at "alle" gir gaver til hverandre? Jeg hadde ikke hørt om det før en gang jeg før jeg så noen skreiv det en gang her inne for lenge siden..

Neeei, jeg tror vi får nok å kose oss med og tenke på når babyen kommer enn å skulle gi hverandre andre gaver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...