Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi har to flotte gutter og venter nå nummer tre. Er det noen her som har hatt to av samme kjønn og så fått motsatt kjønn som nummer tre. Er det sånn at man lett får samme kjønn hvis man har to av samme. Venter spent på svar. Hilsen Line.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også to flotte gutter, og er innmari spent på hva det blir denne gangen!! Statistisk sett mener jeg å ha lest at det er størst sjanse for å få nr 3 av samme kjønn. På den annen side har jeg hørt at jo eldre mannen er, jo større sjanse er det at baby er jente. :) Jentesædcellene er mer hardføre. :))

Jeg kjenner veldig mange som har fått jente som nr 3, så da er det jo lov å håpe! ;))

Må legge til at en gutt til er hjertelig velkommen, det er kult med 3 gutter da! :))

Lykke til med bebisen!

Skrevet

Hei:) Samme her, jeg har to gutter, pluss en bonus sønn. Er veldig spent på kjønnet denne gangen, har en følelese av jente, men det hadde jeg sist også og det stemte ikke da...Det hadde vært veldig artig med en jente nå ja:)Vi får vel bare vente på ultralyden.

Skrevet

Ja det hadde vært veldig koselig med en jente gang. Nei magefølelsen stoler jeg ikke på. Jeg trodde også at Adrian var en jente sist gang. Vi får bare vente og se på ultralyden. Uansett blir er en gutt til hjertelig velkommen:). Lykke til klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...