Gå til innhold

Kan man ha sex når hodet er langt ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jo gjerne ha litt sex for å se om det får fortgang i ting her... Men jordmor sa hodet var godt festet, og langt nede(5 cm). Betyr det at man kjenner hodet 5 cm inn i skjeden? Da kan man vell ikke ha sex??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok ikke tru det er noe fare.

Har hørt om flere som har fått beskjed på føden om å reise hjem og hygge seg litt for å få fortgang på fødselen.

Så dere kan nok bare kose dere:-)

Skrevet

Så lenge vannet ikke har gått kan du ha sex. Hva 5cm ned betyr aner jeg ikke, men tviler litt på at hun er 5cm ned i sjeden, da skulle du hatt 10cm åpning, og ungen kommer snart ut....

Skrevet

Nei, jeg tror faktisk det er 5 cm ned i skjeden altså!! Hun sa jeg kunne kjenne hodet om jeg stakk hånda inn....

Skrevet

kanskje du har 5 cm åpning da..men uansett..så lenge vannet ikke har gått kan du ha sex :)

Skrevet

Nei, men når jeg kjenner etter utenpå magen, ligger hodet ved skambenet, og lenger ned enn det... Det betyr jo faktisk at det ligger så langt ned!! Skal se om jeg tør å kjenner etter selv, men er litt redd for hva jeg måtte finne der inne:)

Skrevet

Hodet kan godt ligge så langt nede uten åpning ja :) Her har hodet vært minst like langt nede siden uke 28 ca..Legen sa til meg at sex ikke er noe farlig selv om hodet er langt nede, babyen er godt beskyttet, hennes ord var: en skarve penis greier ikke å skade barnet :P

... Bare ikke like ok med sex, når man føler man har det på hodet til ungen ;) (synes jeg da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...