Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve el-tester denne gangen før, har ikke gjort det før, er inne på billigtester og ser, men hvor mange trenger jeg egentlig? Er redd for å ha for lite, er det lurt å kjøpe 14 stk i stedet for 7? Hvor tidlig burde man begynne å teste egentlig? Hehe, mange spørsmål. Jeg er helt fersk i dette så. Dere som har brukt disse billigstrimlene, synes dere de var ok? Funker de bra?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke testa el-tester men tenkte å gå til innkjøp av de denne måneden jeg også...blir jo liksom litt usikker på om jeg i det hele tatt har el. Tenkte å kjøpe fra samme sted som gtestene, altså lavpris-tester.com.

Og tenkte å bestille den største pakken de har! En slik testemani som jeg har krever MANGE tester:) Jeg tror jeg kommer til å begynne å teste et par dager før jeg tror jeg har el og så se etter resultatet (12 dag i syklus el noe sånt).

Lykke til! Vi får satse på at det klaffer med el-test:)

Skrevet

Hei takk for svar. Bestilte 14 stk jeg, så har jeg noen å gå på, blir litt ivrig med sånne tester jeg også har jeg funnet ut :P Tenker starte rundt dag 10-12, har 31 dagers syklus. Og så leste jeg at man ikke skal teste på morgenurin men på dagtid, så får prøve å huske det! :) Lykke til til deg også :) Blir spennende uansett å se når jeg har el :)

Skrevet

Ja:) Har lest at de fleste kvinner har el mye senere enn de tror og at el kan i teorien komme "når som helst" i syklusen! Blir bra å "bli kjent med" kroppen sin! :)

Skrevet

De funker for meg, men det er alfa-omega å begynne tidlig nok, ihvertfall når man har varierende sykluslengder. Du bør nok ta utgangspunkt i den korteste syklusen ila siste 6 mnd. Hvis den f.eks er 28 dager, er det teststart på dag 11. Så er man sikker på å ikke gå glipp av LH-toppen :)

Sjekk forøvrig

http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm

for tabell og masse bra info.

Skrevet

jeg fikk positiv test nå ikveld, så prøv å teste om kveldene, flere som sier det er best.hadde negativ imårrest

(jeg testa positiv på dag 14)

Skrevet

Takk for tips alle :)

Ja har lest at man kanskje bør teste på ettermiddagen? Eller midt på dagen, bare passe på at man ikke går på do på en stund og ikke heller innpå med masse drikke like før :)

Da starter jeg å teste på dag 10, selv om jeg ikke skal ha el før dag 17 i følge kalkulatoren, når jeg da har 14 tester skulle man tro jeg fant den! Kommer vel neppe etter den 24..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...