Gå til innhold

Kun 2 uker igjen til termin m tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

E d flere som e kommet så langt, eller som har født tvillinger tidligere og gått nesten ut tiden? Nu e d veldig tungt, særlig om natta når en skal snu sæ fra den ene til den andre sia. Syns nesten synd på de to inni der som snurre og prøve å følge mine bevegelser. Presser veldig på. De to ligger på ca 3100 gram hver så ikke rart det e tungt akkurat ;)

Håper de snart kommer ut til oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Jeg fødte tvillinger til termin for 19 år siden:) Ble satt igang på termin faktisk... De veide 3330 og 3130, gutt og jente:) jeg var diiiger på slutten,ja!

Skrevet

Mamma er tvilling. Da de ble født var mamma 3500 g og tanten min 4500 g... Kan du tenke deg??! Går ut fra min mormor gikk til termin og vel så det... ;) Lykke til!

Skrevet

Hei. Er ikke helt der enda for jeg har fortsatt 10 uker igjen tim termin med mine to. Forstår godt at det er tungt når dett bare er to uker igjen og tvillingene er blitt så store. Har du fått dato for igangsetting om ting ikke skal starte av seg selv? Har hørt de fleste tvillinggravide blir satt igang når de er 39 fullgåtte uker.. men kommer jo kanskjelitt ann på hvor man hører til.

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke så langt på vei som deg. Er 32 uker. Skjønner godt at det er tungt nå.. Synes det er godt å høre om at flere går lenge med tvillinger også, jeg har hele tiden vært redd for ar mine skal komme for tidlig.Leser jo stadig om at tvillinger blir født så tidlig. På sykehuset hvor jeg går til kontroll har de sagt at om det ikke er skjedd noe innen 38 uker, settes det mest sannsynlig i gang. Har du ikke fått noe beskjed om at det settes i gang?

Skrevet

Fikk først beskjed i uke 34-35 at om ikke noe hadde skjedd til uke 39 skulle æ bli satt igang. Men plutselig på neste kontroll va d ikke snakk om engang. Og onsdag i forrige uke på kontrollen sa de at om de ikke va kommet t uke 40 blir æ satt igang. Så de burde ikke ombestemme sæ denne gangen også, æ blir å nekte å gå ut derifra før de gjør noe :)

Skjønne ikke koffør de først love oss at vi blir satt igang i uke 38, førr så å ombestemme sæ.. Irriterende!

Skrevet

Ops, skulle stå at vi skulle bli satt igang i uke 38 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...