Gå til innhold

2 uker til termin og ennu e de i magen

Kulpåmagen 2010 Tvillingmamma

Anbefalte innlegg

E d flere som e kommet så langt, eller som har født tvillinger tidligere og gått nesten ut tiden? Nu e d veldig tungt, særlig om natta når en skal snu sæ fra den ene til den andre sia. Syns nesten synd på de to inni der som snurre og prøve å følge mine bevegelser. Presser veldig på. De to ligger på ca 3100 gram hver så ikke rart det e tungt akkurat ;)

Håpe at de snart kommer ut til oss nu :)

Fortsetter under...

Trodde også at de kom til å sette oss igang tidligere. Når vi va på kontroll i uke 34-35 sa de at de kom til å sette igang hvis de to ikke var kommer til uke 38. Men på neste kontroll var d ikke snakk om engang. Skjønner egentlig ikke koffør de først si det og så ombestemme sæ. Greit at alt e ok og at de vokser fint men huff så tungt, og særlig om natta...

Føle ikke at d e mye frivillig heller, va liksom ikke et spørsmål engang om å sette igang sist onsdag på kontroll. Skal på ny kontroll neste fredag, så e nu bare å vente og se om de kanskje dukker opp før den tid :o)

Da er vi omtrent like langt. Jeg er 38+2 og med begge godt på innsiden i kulda fortsatt. Jeg føder på Riksen, der er vel utgangspunktet at det holder rundt uke 39. Mine ligger i sete i tillegg så er litt spennende da. Men føler meg veldig godt ivaretatt. Jeg har hele tiden sagt at jeg ønsker at de gjør det som er sikrest for barna og meg, og stoler på det. Mye kompetanse på stedet er det i alle fall. Hadde jeg insistert på et eller annet hadde de sikkert tatt det til etterretning.

Blir spennende å se om du går over helgen eller ikke. Tror jo liksom magen vil si stopp litt før den ellers ville gjort. Min fjerde fødsel dette, og kjenner jo at kroppen er mer belastet enn den har vært med en

Lykke til

jeg er 36+6 med begge godt plantet på innsiden... :/

de ble målt til ca 2800gr hver i går, kjenner det godt på kroppen i forhold til og gå med 1, men samtidig er jeg overrasket trodde det skulle være enda tyngre nå på denne tid enn det er....(bank i bordet)

jeg har i en uke gått med maserier/kynnere/modningsrier og det hele i noen timer har det vært intenst og regelmessig så stopper det helt opp i maaaange timer....*frustrerende* har 2 cm åpning uten at livmoren/mormunnen er helt moden :/ :S trodde det skulle gå kjappere enn dette siden det er 2 inni her og jeg har født før...men men :(

opplever noen av dere dette med kynnere/modningsrier osv?

evt noen tips til fortgang på denne prossessen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...