NiT&miniputt Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Var til jordmor idag og blodtrykket hadde skutt i været, og proteiner i urinen. Ble sendt opp til sykehuset og blir her ihvertfall over natten. Håper alt holder seg slik det er nå. Keisersnittet blir i neste uke så håper at alt går som planlagt. En tar jo alle disse testene hver uke, og alt har vært så bra til nå. Blir så satt ut når det plutselig er noe. Hadde bare regnet med at grunnen til at jeg var så sliten betydde at jeg nærmet meg slutten. Kjente jeg ble kjemperedd når jordmor fortalte om testresultatene, heldigvis så er jeg litt mer rolig etter å ha snakket med legen som er på vakt på fødeavdelingen. Da får vi bare se hvordan testene her blir imorgen, krysser fingrene for at det ikke blir forverring! Endel av meg stresser for å bli sendt hjem over helgen, mens resten kjeder seg og vil hjem. Jeg er heldig som ikke har lengre tid igjen enn til onsdag neste uke! Føler med dere som har fått dette tidligere altså! Er det noen som har hatt eller har svangerskapsforgiftning som kan gi meg noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå