sessanFØDEKLAR ! Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 I dag har jeg hatt en dårlig dag.. Kvalm , diare og kjempe trøtt. Virker som at babyen er sliten også, for hun er stille i dag. Har kynnere hele tiden. Var hos legen på mandag som sa jeg hadde 2 cm åpning og hun tøyde meg litt også. Etter dette gikk slimproppen. Hvor lenge skal jeg gå sånn her med smerter som aldri blir RIER... Nå vil jeg hilse på gullet i magen ! sorry for syting, men NÅ ER JEG KLAR FOR EN FØDSEL =)
Gulljentene Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Og jeg syyyyyyyter med deg Har "bare" 3 dager igjen jeg da...og fikk 9 dager før termin sist, så er kjempeskuffa over at hun her lar vente sånn på seg! Har masse vondter og orker ingenting, føler meg totalt ubrukelig Og her er det ingenting som sannsynligvis blir satt igang før man er over 14 dagers grensa! Hjelp! Vil IKKE gå så lenge, da kommer jeg til å bli sinnslidende. Ingen vil tøye eller måle på meg heller da, så føler bare vinden nesten blåse fra do oppi...ja...når jeg er på do, og kjempeekkelt å tørke bort bare tiss! Er nok rimelig åpent...æsj.... Kom ut lille venn!!!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Alle sier til meg at jeg skal ta meg ett glass vin.... Men jeg tror ikke jeg tørr det heller! Stakkars liten inni magen da.. Selvom dem som sier det har selv fått beskjed fra jordmor om dette. SMERTE kom til meg NÅ!
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 ser deg! er 8 dager på overtid her.... og møkkalei av å vente... og ikke kunne gå noen vei uten et "ååå går du her ennå...?" ehh... neida bare ser sånn ut... du er ikke alene med å være lei og som eg prøver å si til meg selv før eller siden kommer den lille. prøver å sove endel slik at eg ikke er monstermamma for mine to små troll når de kommer hjem fra barnehagen... og så prøver eg å kose meg med jule forberedelser og pynting og litt sånn... og du... vi har lov å syte nå... ønsker deg lykke til og håper du slipper overtiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå