EnUndreneMor Skrevet 2. desember 2010 #1 Del Skrevet 2. desember 2010 nå har jeg leita og ringt i fler dager. og fler steder. jeg blir gaaaal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. desember 2010 #2 Del Skrevet 2. desember 2010 Du får smelte hvit sjokolade og dyppe vanlige Oreos i den da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnUndreneMor Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2010 blir ikke det samme, prøvd med og uten delfiafett oxo:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmortil3 Skrevet 2. desember 2010 #4 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det oreo kjeksen som med hvit sjokoladetrekk du tenker på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnUndreneMor Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 2. desember 2010 jaaaa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmortil3 Skrevet 2. desember 2010 #6 Del Skrevet 2. desember 2010 Det innbiller jeg meg at finnes i butikken jeg pleier å handle i men ble litt usikker nå. Må undersøkes videre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnUndreneMor Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 2. desember 2010 åjaaa kan du ikke gjøre det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnUndreneMor Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 6. desember 2010 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Tror den med hvit sjokolade er utgått. Kanskje du får den på Deli de Luca. Men er ingen butikker som har den lengre. Sliter med å finne den med vanlig sjokolade også så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmortil3 Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 .. Jeg hadde helt glemt! Skal huske å sjekke det når jeg tar mathandelen etterpå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnUndreneMor Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 8. desember 2010 JAAAA:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marenmor Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 Skulle gjerne sendt til deg men litt langt aa sende fra Nederland??! )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmortil3 Skrevet 8. desember 2010 #13 Del Skrevet 8. desember 2010 De hadde den jaggu ikke på Meny her altså =/. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. desember 2010 #14 Del Skrevet 8. desember 2010 Du kan jo bare sende mail til Nabisco som lager denne kjeksen og spør om den er utgått i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnUndreneMor Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 8. desember 2010 jepp sendt mail nå så får vi se hva som dukker opp:P men har du sett kjeksen på jessheimnår du handla sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. desember 2010 #16 Del Skrevet 8. desember 2010 nei, er ingen butikker som har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå