Gå til innhold

ute over 10 minus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som gjør dette ? jeg er ikke ute med min jente i mange minus i det hele...jeg er kanskje hysterisk ?.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi er helst ute når det er over 10 minus....når det er mindre enn 10 minus derimot, så er vi ikke ute og leker nei. Låser oss ikke inne heller av den grunn.

Skrevet

Har vært masse tråder på skravlesiden om minusgrader og grenser for når man kan ta ut barn. Lang artikkel på klikk.no også.

Jeg har ikke minus ti som noen absolutt grense for min del. På hverdagene triller vi til barnehagen slev om det er kaldere, tar kanskje 20 minutter avhengig av hvor flink storesøster er til å gå. I helga måtte vi ha en liten luftetur, synes at også lillebror trenger luft. Men da er det ikke lenge ute, og jeg legger han ikke ut for å sove ute i vogn når det er ti minus. Da sover han inne.

Forresten må man ta hensyn til mer enn gradestokken. Minus sju og sterk vind er verre enn minus 11 og vindstille og solskinn.

Skrevet

Vi tar kanskje en liten tur ut, men er det noe særlig kaldere enn 10 blå så holder vi oss inne:) synes ikke det kan kalles hysterisk av den grunn, vil jo ikke at di små skal bli syke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...