Minera Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 I morgen er det ultralyd hvor vi får se om den lille er hun eller en han og ble nettopp fridd til også, er i evig lykkerus akkurat nå Og enda bedre blir det i morgen
line3mann Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Gratulere så mye med frieritet og lykke til med ultralyden i morgen. Det blir spennende å vite hva det blir. Jeg skal på ultralyd den 15 desember. Gruer og gleder meg litt til det. vi har to fine gutter fra før og jeg ønsker meg veldig en liten jente denne gang. Derfor er det ekstra spennende få vite hva det er. Stor klem fra meg.
lykkelig79mod Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Oi, så fantastisk!!! Nyt lykkerusen!!!
Minera Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Tusen takk Dette er vårt første barn så er ekstra spent Vi håper litt på en liten gutt vi ettersom det er så mange jenter i familien fra før Men er det et frisk barn så er det alt som betyr noe, dessuten har jeg er fryktelig stor magefølelse på at det er ei jente som koser seg inne i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå