Gå til innhold

kjapt spørsmål :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 nå, også har jeg så lyst til å ta solarium.

Kan jeg d hvis jeg får plass? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er noe problem med solium - men de anbefaler vel helst selvbruningskrem pga fare for pigmentflekker og sånn. :)

Skrevet

Bare pass på at du ikke blir for varm..! Også er det vel litt ubehagelig å ligge på ryggen?? Jeg byttet på å ligge på sidene, det gikk fint ;)

Skrevet

Ja, det kan du :) Bare sørg for at det er en god vifte der ;)

Skrevet

ja, jeg vil også nevne det med pigmentflekker som allerede har blitt sagt. Jeg tok litt solarium i høst, men måtte bare slutte fordi jeg fikk pigmentflekker i ansiktet. Så pass godt på og ikke ta for mye av gangen, evt unngå sol i ansiktet.

Skrevet

Jeg tok sol med ekstra ansiktssol 1-2 ganger pr uke på Brun&Blid i 9-12 min pr gang frem til ca uke 36- - da klarte jeg ikke ligge på noen som helst måte som kunne minne om å ligge flatt, så nå er jeg nesten bleikfis igjen :P Kunne jo ikke akkurat ta med alle putene mine fra senga for å sole meg sidelengs i høyden, ha ha ;)

Jeg har ikke fått noen pigmentforandringer i denne graviditeten, bare fått litt fortere jevn farge - hurra! :)Sist svangerskap var jeg høygravid da det var skikkelig tropesommer :P Og da fikk jeg en sånn "maske" med ekstra pigment rundt øynene, skikkelig brune varianten av Zorro, hehe...men det gikk bort etterpå!

Noen har håndkle over akkurat magen for å beskytte mot det sterke lyset, jeg lå aldri så lenge av gangen at jeg fant det nødvendig!

Klarer du ikke ligge/ikke får plass, så kan du jo bruke den Dove selvbruneren som ikke er så sterk, mer som en bodylotion som gir LITT farge, den er veldig grei :)

Skrevet

Takk for alle svar :) lå i 15 min, men d var ikke beghaglig akkurat :P

Jeg har hatt så vondt i ryggen i d siste så tenkte jeg bare skulle prøve me sol pga varmen og at d kanskje hjalp mot rygg vondte, men har ikke merket noe forskjell enda :P hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...