snuppaimagen Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Er i uke 34 nå, også har jeg så lyst til å ta solarium. Kan jeg d hvis jeg får plass?
Puppemamma Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 tror ikke det er noe problem med solium - men de anbefaler vel helst selvbruningskrem pga fare for pigmentflekker og sånn.
Februargutten <3 Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Bare pass på at du ikke blir for varm..! Også er det vel litt ubehagelig å ligge på ryggen?? Jeg byttet på å ligge på sidene, det gikk fint
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Ja, det kan du Bare sørg for at det er en god vifte der
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 ja, jeg vil også nevne det med pigmentflekker som allerede har blitt sagt. Jeg tok litt solarium i høst, men måtte bare slutte fordi jeg fikk pigmentflekker i ansiktet. Så pass godt på og ikke ta for mye av gangen, evt unngå sol i ansiktet.
Gulljentene Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Jeg tok sol med ekstra ansiktssol 1-2 ganger pr uke på Brun&Blid i 9-12 min pr gang frem til ca uke 36- - da klarte jeg ikke ligge på noen som helst måte som kunne minne om å ligge flatt, så nå er jeg nesten bleikfis igjen Kunne jo ikke akkurat ta med alle putene mine fra senga for å sole meg sidelengs i høyden, ha ha Jeg har ikke fått noen pigmentforandringer i denne graviditeten, bare fått litt fortere jevn farge - hurra! :)Sist svangerskap var jeg høygravid da det var skikkelig tropesommer Og da fikk jeg en sånn "maske" med ekstra pigment rundt øynene, skikkelig brune varianten av Zorro, hehe...men det gikk bort etterpå! Noen har håndkle over akkurat magen for å beskytte mot det sterke lyset, jeg lå aldri så lenge av gangen at jeg fant det nødvendig! Klarer du ikke ligge/ikke får plass, så kan du jo bruke den Dove selvbruneren som ikke er så sterk, mer som en bodylotion som gir LITT farge, den er veldig grei
snuppaimagen Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2010 Takk for alle svar lå i 15 min, men d var ikke beghaglig akkurat Jeg har hatt så vondt i ryggen i d siste så tenkte jeg bare skulle prøve me sol pga varmen og at d kanskje hjalp mot rygg vondte, men har ikke merket noe forskjell enda hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå