Astro - 27.07.11 Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg er i uke 7 og er ikke kvalm. Håper jeg kan klare meg uten kvalme, lurer derfor når det er vanlig at kvalmen intreffer. Er litt svimmel bare... og kjenner det stikker og drar litt i magen stadig.
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 jeg er også i uke 7 og er heller ikke kvalm. var ikke det i forrige svangerskap heller. de fleste er over kvalme-perioden i uke 12. det er vanlig at kvalmen kommer før uke 7. ca 4 uke tenker jeg...men er veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Håper du er heldig som slipper kvalmen:) Jeg merker kun tretthet og ømme pupper. Ellers merker jeg egentlig ingenting..hehe:)
*ms* Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 jeg begybnte med kvale og oppkast i uke 7 og var dårlig frem til uke 13.. men det er individuellt noen blir ikke dårlige, bare trøtte:) jeg var jo sikker på at jeg slapp unna, men det skulle jeg aldri ha tenkt:) var skikkelig dårlig... men er du heldig slipper du:)
Astro - 27.07.11 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2010 Jeg var kvalm forrige gang (da ble det jente). men husker ikke når jeg ble kvalm. Forrige gang deri igjen var jeg ikke kvalm... da ble det gutt.. Så jeg er litt spent nå, på om teorien min blir rett. Ellers kjenner jeg bare litt tretthet jeg å. Glemmer litt at jeg er gravid sånn når jeg er på jobben. Plutselig tenker jeg. "guri... jeg er gravid.." og kjenner ingenting. Blir litt redd det er noe galt siden jeg ikke kjenner noe.
DramaMama Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er i uke 9, og har bare litt ømme pupper og er veldig trøtt... Har vært litt uvel, spesielt de dagene jeg har spist lite fra morgenen og får lavt blodsukker. Men ikke veldig kvalm, oppkast etc. Håper jeg slipper unna det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå