Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har en skikkelig drittdag. Jeg er lei av å være gravid på en måte, jeg føler meg helt alene om å få barn, føler at samboer er uengasjert. Han bare venter på at ungen skal komme ut. Jeg føler meg feit, jeg har fått masse stygge strekkmerker som jeg hater allerede og har 3 mnd igjen. Moren min har gikk bort for 3 uker siden, og det gjør jeg kjempetrist hver dag, jeg skulle så gjerne ønske hun var her, for hun var den eneste som klarte å trøste og forstå seg på meg.. faren min kjenner meg ikke, vi har aldri vært mye sammen (helgepappa og forretningsmann) Det er kaos hjemme, jeg husker ingenting, konsentrasjonen er ræva og jeg er så lei av alt at jeg til tider har ønsket bort babyen. Føler meg grusom.. jeg blir ikke noe bedre av å gå i babybutikker, vil ikke gå alene, og om jeg går med samboer irriterer jeg meg bare over hvor lite engasjert han er til tider (mulig det sitter i hode mitt..) jeg hater jobben min.. Alt var drit bra før jeg ble gravid, nå ramler alt sammen føler jeg.. Ingen tar meg seriøst, ingen hører på meg.. ingen forstår noenting.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142633068-jeg-er-s%C3%A5-deppa-og-frustrert-blir-gal-utbl%C3%A5sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Del Skrevet 4. desember 2010 Uff, det er så vondt når man føler det sånn! Så utrolig leit med mammaen din. Enhver person i din situasjon ville følt seg nedfor. Jeg syns du er tøff som likevel prøver å takle alt. Etter å ha vært igjennom en svangerskapsdepresjon, hvor jeg var altfor langt nede i 9 måneder, så vet jeg alt om å føle seg rævva. Jeg kan ikke komme med andre råd enn å snakk med samboeren din. Prøv å forklar ham hvordan du har det. Da jeg var lengst nede ønsket jeg også at jeg ikke var gravid. En tanke jeg fikk veldig dårlig samvittighet for. Ting ble heldigvis bedre for meg. Håper du får det bedre snart! Unner ingen å ha det sånn. Klem fra ei som kanskje forstår* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142633068-jeg-er-s%C3%A5-deppa-og-frustrert-blir-gal-utbl%C3%A5sning/#findComment-142639638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shewolf Skrevet 4. desember 2010 #3 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei, takk for svar Synes det er fint å høre at du har det bedre nå. Jeg håper at ting blir bedre. Det går veeeldig opp og ned fra dag til dag egentlig. Er fryktelig slitsomt, spesielt mht jobben. Man kan liksom ikke være hjemme selv om man har en dårlig dag. Gjorde du noe spesielt som hjalp deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142633068-jeg-er-s%C3%A5-deppa-og-frustrert-blir-gal-utbl%C3%A5sning/#findComment-142640445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå