Gå til innhold

Når kommer det melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31 uker på vei og lurer på når det er vanlig å få melk i brystene? Ikke opplevd noen lekkasjer ennå og ikke sett antydning til melk. Tenker på at det er så kaldt og beskyttelse av brystene med tanke på brystbetennelse. Har hørt at enn kan få det også før babyen er født. Er jo veldig kaldt for tiden. Ammeinnleggene ligger klare til bruk:)

Har venninner som opplevde nattlige lekkasjer rundt uke 32.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldi forskjellig fra person til person jeg fikk melk i uke 26 men ikke sånn at j trenger innlegg brystbetennelse kan man få av veldi mye rart trender ikke fått melk en gang. men vist du fryser på dem er det kansje lurt å pakke dem inn ekstra.

Skrevet

Har ikke fått noen ting ennå. Har 8 dager til termin.

Tror vel egentlig det er mest vanlig at melka kommer ETTER fødselen!

Kryss fingrene for det, hører at det er sånn styr når det kommer før. Men et godt tegn er det da at kroppen fungerer!

Skrevet

Kom ikke før etter fødsel hos meg. Det var først 2. eller 3. dag at jeg merket at det kom melk, men ungen hadde likevel klart å sugd ut råmelk iløpet av de få dagene jeg ikke merket den.

Denne gangen har jeg heller ikke merket noe til melka. Er 36+3. Det er ikke som opplever å lekke før fødsel.

Skrevet

Jeg har ikke fått noe melk ennå og har 3 dager til termin, men jeg fikk ikke noe før etter fødselen sist heller. Egentlig glad for å slippe det før baby er ute, for det er jo noe skikkelig klin når det først setter i gang.

Skrevet

Ja det varierer nok veldig. Da jeg gikk gravid med sønnen min merket jeg ikke melken før han først var kommet til verden. Husker jeg bekymret meg endel for at jeg kanskje ikke kunne amme fordi "alle andre" oppdaget melken under selve graviditeten. Men det skal sies at når melken kom, da kom den! Nå merket jeg at melken var kommet da jeg var ca 26-27 uker på vei. Men det var riktignok etter at nysgjerrige meg hadde prøvd og klemme og trykke endel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...