Gå til innhold

Hvordan har dere hatt det etter SA?

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA på mandag etter å ha blødd i mange dager....

Måtte på sykehuset og ta utskrapning igår fordi jeg hadde så sinnsyke smerter og blødde masse.

Alt gikk etter forholdene bra på sykehuset...gråt masse da.

Kjenner jeg er i god form fysisk idag,men kjenner meg så tom og trist idag.

Prøver å tenke rasjonelt og at det nok ikke var ett friskt foster...men er ikke lett.

Var ikke mange ukene på vei,men man blir jo mamma med en gang man får positiv test....

Håper jeg klarer å samle meg litt og ikke bare være trist.

Utrolig sliten også etter de 2 ukene her med så mye uvissshet.

Vil gjerne bli gravid igjen så fort som mulig....kommer nok til å være livredd for å miste igjen(var jo første gang).

Tenker masse på dere som har mistet så mange ganger...

melder seg så mange tanker etter noe sånt.

Stå på jenter :-)

Fortsetter under...

Hei!

Det var trist å høre..

For min del har det føltes helt forferdelig hver gang, og der og da føltes det som om verden raste sammen. Men det er utrolig hvor fort man blir motivert til å prøve igjen og fokuserer fremover igjen. I hvert fall har det vært slik for min del.

Og så må du huske at det er ganske vanlig å miste en gang, og det er veldig stor sannsynlighet for at neste gang du blir gravid så går det kjempefint :)

Men be om en tidlig ultralyd neste gang du blir gravid, slik at du får sjekket. Dette pleier de å gi gravide som har mistet før.

Lykke til med å bli gravid igjen, håper det går fort! Og jeg håper at du slipper å komme inn hit igjen... ;)

hei du

jeg hadde en SA for 4 uker siden. Vi hadde prøvd i ca 10 mnd og var så glade for endelig å bli gravide. var veldig tom og trist jeg også, i ca en uke etterpå. likevel ble jeg overrasket over hvor fort vi "la det bak oss" og prøvde igjen. Det ER tungt, men man vet iallefall at man kan bli gravid, det er jo mange som ikke kan det. Bare ta en dag av gangen, gå gjennom sorgen liksom, så føler du deg sikkert bedre for hver dag som går. Men kjenner til utålmodigheten, det er vanskelig å fokusere på så mye annet.

Håper du blir gravid snart, krysser fingrene!

klem

hei du

jeg hadde en SA for 4 uker siden. Vi hadde prøvd i ca 10 mnd og var så glade for endelig å bli gravide. var veldig tom og trist jeg også, i ca en uke etterpå. likevel ble jeg overrasket over hvor fort vi "la det bak oss" og prøvde igjen. Det ER tungt, men man vet iallefall at man kan bli gravid, det er jo mange som ikke kan det. Bare ta en dag av gangen, gå gjennom sorgen liksom, så føler du deg sikkert bedre for hver dag som går. Men kjenner til utålmodigheten, det er vanskelig å fokusere på så mye annet.

Håper du blir gravid snart, krysser fingrene!

klem

Skjønner deg godt at du er trist og lei deg for tiden. Som du skriver så gleder man seg til å bli mor og plutselig er man ikke gravid lenger...følelsen av å være tom er ubeskrivelig. Bruk tiden til å reflektere over det som har skjedd og bearbeide det du har gått igjennom. Å miste noe man lengter etter setter sine spor og er tungt. Skjønner godt at du er sliten og trist men husk at når du blir gravid igjen er sjansen stor for at det skal gå bra:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...