QueenM Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 I morgen skal vi på aller første ultralyd, å jeg er utrolig spennt!! Håper å få se et friskt lite mirakel som koser seg i magen min.. Men må innrømme at jeg gruer litt, hva om ikke alt er bra me den lille... Men dette er kanskje vanlig tanker!??! Gleder meg aller mest da såklart, kanskje får jeg vite om det kommer en liten prins eller prinsesse også!! ) Wish me luck!! )
tabbi Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Masse lykke til på ultralyden..går nok kjempe fint skal du se..og kanskje den lille vinker til dere...selv var jeg der idag og fikk vite at vi venter jente..har ei jente på 6 år fra før Kos dere og nyt øyeblikket
Lykkeligmamma:) Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Masse lykke til i morgen Går nok så bra skal du se Var selv på ordinær ul igår, så skjønner godt at du gru/gleder deg. Hadde masse nerver selv. Men herregud noe så fantastisk En aktiv liten krabat som koset seg der inne i magen min
QueenM Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Dt gikk KJEMPE bra fikk se en perfekt liten jente som suttet på tommelen, vinket til oss å sparket med bena!! nå er jeg lykkelig kan du tro!! )
Popelko Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer med en liten jente i magen ) Fikk du ny termin eller ? Venter også en jente, i begynnelsen av mai.
QueenM Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2010 Ny termin ble 2 Mai ) så nå er jeg 19+2... gleder meg på tiden fremover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå