Gå til innhold

1 cm åpning.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det var tirsdag.....blir gaaaaal...

kan ikke det sette i gang skikkelig etterhvert.... :/

noe tips til hvordan jeg kan få de til og gi gass og komme seg ut??? :D (venter tvillinger:) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det ikke bare er meg som prøver å få ting til å gå.!

Må bare spør deg, er det hos jordmor eller lege man får vite om man er moden og om det er noe åpning.?

Trenger tips selv, har allere vasket og gått amokk på den kanten, har bakt som en gal, vasket tøy, opp og ned trapper osv.. BLIR GAAAL! Har til og med prøvd en del kjerringråd.

Skrevet

legen sjekket meg for 6 dager siden, da hadde jeg 1,5 cm åpning. og gått moden i 4 uker. å her har det ikke skjedd noe enda !!!

jeg blir litt smågal. litt lei å gå rundt med murringer, maserier, og vondt i ryggen nå. =P

så jeg og tar gjerne imot effektive råd for å få litt fart på sakene.

Skrevet

du kan få vite det hos jordmor, men da tror jeg du må spørre etter det... jeg går til gyn. også pga tvilling gravid, det var han som sa det til meg :)

krysser fingre for at noe skjer snart.....

teit at de ikke kan gi oss modningspiller når det faktisk er åpning :/ men men...

Skrevet

Jeg var hos jm idag og hun viste meg plansjer og slikt og jeg forklarte i stor detalj hvordan det føltes nedi de nedre regioner :P Hun vil ikke gjøre noe nedi der før etter termin...Hun mente at hadde hun sjekket meg nå, så hadde hun vel fått inn ihvertfall 2 fingre, kanskje 3!! Men det var ikke uvanlig på de som hadde født før, sa hun. Skal tilbake dit på tirsdag, da er jeg 2 dager over og har da nærmest fått løfte om både tafsing og røsking - hurra... ;) Håper så klart jeg føder før det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...