Darthe Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Fikk helt uanmeldt en kraftig blødning i går kveld som varte noen sekunder. Jeg satt på stua og kjente at jeg begynte å blø, reiste meg og LØP på do. Før jeg hadde kommet halvveis dit hadde jeg blødd gjennom ett bind og det rant nedover låret.. (beklager beskrivelsen..) Etter jeg kom på do stanset blødningen mer eller mindre, og det kom litt blod i natt og i formiddag. Var hos lege i dag, og fikk UL på mandag!!! Men heldigvis er det enda et sykehus i nærheten, så jeg skal på UL der i morgen tidlig kl 9. Er helt ute av meg.. Har vondt i hodet av all gråtinga Det som vi klamrer oss til av håp, er at det var klart, rødt blod, uten klumper, og at jeg ikke har hatt smerter. Huff, dette blir en lang natt! Håååååååper av hele mitt hjerte at alt står bra til med spiren!!!!! <3
vilde + 1 ? Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Uff.. det er absolut ikke noe godt når sånt skjer.. men husk alt kan være bra med den lille.. masse lykke til i morgen:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Jeg har også hatt en sånn styrtblødning. Den varte bare et minutt, og jeg fikk UL samme dag. Der ble det konstatert at det var liv, og at blødningen befant seg utenfor fostersekken. Graviditen gikk bra! Det er som du sier selv, så lenge det er friskt rødt blod og ingen klumper eller smerter, så er det store sjanser for at det går bra:) Masse lykke til i morgen!
Ays73 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Masse lykke til Vet akk hvordan du har det, for sitter i akk samme situasjon selv. Hadde en skikkelig kraftig blødning natt til lørdag med klumper, og var på UL som viste ett lite hjerte som banket og at alt var bra Fikk en kraftig blødning til i natt og var på UL hos en gyn i ettermiddag som "trodde" alt stod bra til, men siden han bare hadde utvendig UL kunne han bare si med 99% sikkerhet at det var bra, så skal til Ahus i morgen tidlig på innvendig UL... Dette er helt forferdelig, så vet og skjønner veldig godt hvordan du har det Ønsker deg lykke til i morgen
Darthe Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 Tusen takk for støtten jenter. Godt å høre andre som har vært i samme situasjon som har gått bra! Klamrer meg desperat til håpet! @Ays73: det må være utrolig tøft å gå gjennom dette to ganger!! Må jeg gjennom noe slikt to ganger tror jeg at jeg blir tussete! Lykk etil til deg også i morgen. Det MÅ gå bra!!!
Ays73 Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Hei Darthe Har tenkt på deg i dag og håper alt står bra til med deg og lille spiren etter UL besøk i dag. For min del var alt bra, grunnen til blødningene var fra livmoren og jeg kunne forvente noen blødninger til da det var noe mere som skulle ut. Så lenge blødningene mine varte bare 1 døgn og uten smerter var det utenfor fare Fikk en ny oppfølgingstime 20.12, så det ser virkelig ut som alt går bra med lille nurket Håper virkelig alt var bra på din UL i dag Tenker masse på deg Klem
Darthe Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2010 Hurra! Alt vel her også! Utrolig lettet!!! Og det ble noen gledestårer ja Spiren sprellet og vinket og var i kjempeslag, og vi fikk sett et lite hjerte slå Fantastisk! Var på innvendig UL jeg også. En ny erfaring. Var litt rester igjen etter blødningen, men ellers så alt helt fint ut. Åh, nå blir det ei god helg i heimen ja )
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Så utrolig godt å høre ))) Da kan du nyte helgen og kose deg med bena høyt Skal på Ul neste fredag- grugleder meg. Er mest for å sjekke at det er et lite hjerte som slår. Tanken om å miste ligger bak i hodet, men jeg har en god følelse på at dette skal gå bra denne gangen God klem
snart trebarnsmor? Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Så BRA det gikk helt fint! Jeg fikk hjerte i halsen da jeg leste første innlegget ditt. Jeg var hos legen i går og hun skulle heldigvis sende rekvisisjon til sykehuset slik at eg får tidlig UL ganske snart. God nok grunn at jeg var så usikker på hvor langt jeg var kommet og at det hadde vore ein del blødningar. blir spennede, da blir den ordentlige bekreftelsen:o)
troublemaker Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Uff. skal krysse fingrene, tær og alt som kan krysses for at alt skal gå bra.
Ays73 Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Jeg ble så glad Darthe når jeg endelig så at det var gått bra med dere også i dag ) Gledet meg utrolig mye Da kan vi bare ta det med ro i helgen og virkelig kose oss Det er noen sterke spirer vi bærer på som virkelig har bestemt seg for å klore seg fast og det er bra Lykke til til dere to andre som skal på UL, dere skal se dette går bra ) God fredag jenter
andy69 Skrevet 6. desember 2010 #12 Skrevet 6. desember 2010 Hei Hvor langt var dere på vei når dere blødde? Lykke til videre
Ays73 Skrevet 6. desember 2010 #13 Skrevet 6. desember 2010 hei andy69 Jeg var i uke 5 når det først kom brunlig utflod, så i uke 6 da jeg blødde friskt blod med klumper og på nytt igjen i uke 7. Tross alt så stod alt bra til med lille spiren
Darthe Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. desember 2010 Jeg var i uke 10 da jeg blødde. Blødde MYE på en gang, men det var friskt blod uten klumper. Min søster opplevde det samme som meg ca i uke 10, og hun har en frisk gutt Gynekologen sa det var ganske vanlig å blø i begynnelsen av svangerskapet, men at det sjelden var noe galt, om det kan være til trøat for noen Lørdag hopper jeg over i 2.trimester. Gleeeder meg til det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå