Gjest Skrevet 7. desember 2010 #26 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har ømme pupper, er kvalm i halsen (om kvelden), og er litt oppblåst. Tok en test i dag, 2 dager før ikm, og den var blendahvit. Tror kroppen spiller meg noen puss og at mensen kommer til torsdag. Neste test er til fredag, dersom mensen ikke er kommet.
LilleFru Skrevet 7. desember 2010 #27 Skrevet 7. desember 2010 Svake svake svake menneske!!! Jeg har ikke lengre en CB i skapet på badet, derimot en POSITIV CB på badet, og det med midt-på-dagenurin! Babystøv drysses til alle, lykke til med testefesten resten av uken, jeg snoker innom og ser hvordan det går med dere Kom fort etter til 1. trimester!
håper å bli 3 barns mor Skrevet 7. desember 2010 #28 Skrevet 7. desember 2010 Vi har prøvd i 3 år. har mange hjemmestimulerings forsøk bak oss. hadde vår første inseminasjon fredag 26.11 testdag den 10.12 har ømme bryster og brystvorter,hatt noen rare smerter fra underlivet og ned i lårene.ellers små kvalm, hodepine, tisser ofte til og med om natten, mens murringer og sover 2-3 ganger i døgnet.. sikkert bare innbilt
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #29 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer!!! Huff, testefesten har begynnt altfor tidlig for meg, og bare fått hvite tester... Men jeg suger til meg babystøv fra deg og satser på 2 streker til fredag
Oktoberskatt Skrevet 7. desember 2010 #30 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer LilleFru:) da gjorde det jo ingenting at du var litt svak denne mnd:) tar til meg litt babystøv å håper på det beste:D
<3 TeseMor! <3 Skrevet 7. desember 2010 #31 Skrevet 7. desember 2010 heisann eg har ikkje hatt spesielt med symptomer denne pp. har ikm på torsdag, først i dag har eg kjent meg litt små uggen, litt oppblåst, føler eg må på do heile tiden... er og trøt men da komme vel heller av at eg streve med å sova og stod tidlig opp i dag ... eg skal prøva å la ver å testa før torsdag, då har tr litt tid til å komma eg håper veldig at me har klart da dinna gangen vil vere med i denne baby boomen som har begynt her
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #34 Skrevet 7. desember 2010 Æsj. Da ser det ut for at vi går inn i 2. pp, nå har utfloden fått lyserosa farge, og det ser jeg ikke på som ett godt tegn ihvertfall! Men, for å se det positive i det, da gikk det bare 5 uker fra pilleslutt til jeg fikk ordentlig mens, og jeg har fått kartlagt at lutealfasen min er 13 dager. Denne syklusen ble på 43 dager, så nå håper jeg at neste EL kommer litt før enn cd 26! Mer positivt er også att jeg har en måned ekstra å jobbe meg opp til en større foreldrepengesum, og slipper kvalme i jula. Så alt i alt er det helt OK at den ikke satt på første forsøk. og blablabla, men innerst inne er jeg nok litt skuffa, hadde sett for meg å dele nyheten med familien i romjula, etter et tungt år med tre dødsfall i nær familie, men da satser vi på en god start på det nye året istedet!
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #35 Skrevet 7. desember 2010 Æsj,da spireijulegave? 1 pp...Det var trist å lese. Masse lykke til i neste pp. Nyt jula med alt godt den innebærer Jeg er småkvalm i kveld også og puppene er fremdeles ømme...vært det i snart 2 uker. Men tror bare det er psyken som leker med meg. I dag har det murret litt i magen, så tror nok mensen kommer snart. Kommer vel presis på dagen den ventes som alltid.
PrincessConzuela Skrevet 8. desember 2010 #36 Skrevet 8. desember 2010 I dag har jeg hatt en del stikking og murring neders i magen. Selv om mensen er rundt hjørnet, håper jeg på det beste. Pleier aldri å få mensmurringer i magen! Tok en test i dag morgest, men den var negativ.. Men har ikke mista håpet enda:)
håper å bli 3 barns mor Skrevet 10. desember 2010 #37 Skrevet 10. desember 2010 begynte å blø 3 dager før tida, første gang det har skjedd på 11 år. blødningen er etterfulgt av kraftige smerter jeg var sikker på at den satt nå.... men den gang ei! må inn i pp nr 155
håper å bli 3 barns mor Skrevet 10. desember 2010 #38 Skrevet 10. desember 2010 mente pp 36.... men føles ut som pp 155...
Kath+3 Skrevet 10. desember 2010 #39 Skrevet 10. desember 2010 Å jeg har fortsatt ikke positiv test eller TR...Hva skjeeer da? tror noen er ute etter å gjøre meg gaaaal.. Hvordan er det med resten?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. desember 2010 #40 Skrevet 10. desember 2010 Hadde IKM mandag, tok en test som var positiv, men glemte å ta tiden. I dag har jeg endeleg fått ny test i posten og den viser at jeg er GRAVID. Har hatt 4pp så annser meg selv som heldig, men jahmmen har det vert tre lange måneder med venting. Av symptom har jeg hatt halsbrann, og ingenting annet. Så rart å være gravid denne gangen så vi kun fikk prøvd en gang pga sykdom... Har ikke helt gått opp for meg enda.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 12. desember 2010 #42 Skrevet 12. desember 2010 Henter opp tråden og jeg sitter og venter på min TR som ikkje er komment og skal teste meg i morgon vist ikkje TR er komment. Har 00000,000 symptomer på gravid og har hvore kjempe godtesjuk som er tegn på TR. Min TR skal vere i dag 12 des. Lurer jeg nå om men ......... Håper
<3 TeseMor! <3 Skrevet 12. desember 2010 #43 Skrevet 12. desember 2010 hei snurf2pp eg venter og på tr.. ahr testet i helgen, negativt. har null symptomer på gravid, og berre litt tr følelse, no har eg litt ujevne sykluser men testet etter el så noe burde no skje snart.... skulle hatt ikm ca torsdag 9... *krysser fingrene for oss begge*
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. desember 2010 #44 Skrevet 13. desember 2010 Hei drømmer.om.en.baby 6pp Har nett testet meg med billig tester totalt blenda hvit. Har du fått TR jeg er 1 dag over. Min syklus ligger på 28 til 29. Får håpe det lykkes men føler TR på meg. Er så godtesjuk. Tvi tvi krysser fingrer og tær for oss begge )
<3 TeseMor! <3 Skrevet 14. desember 2010 #45 Skrevet 14. desember 2010 hei snurf 2pp ingen tr... har hatt litt tr følelse dei siste dagane, men ingen tr endo... tenker eg tester i måro viss tr ikkje dukker opp i løpet av dagen... var så sikker på at eg hadde el rundt dag 15 i denne syklusen, då eg testet etter den... men siden tr ikkje har dukket opp og negative tester så ser det litt ut som om kroppen min har lurt meg... *forvirra* er på dag 41-42 trur eg... men så pleier syklusen å variere ein del og... trudde den hadde stabilisert seg no med to sykluser med bare 1 dag forskjell... jaja... *krysser *fremdeles fingrane for oss begge ingen tr = håp :oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå