Gå til innhold

IKM uke 49- hvordan har dere det? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvordan dere har det, blitt stille ¨på skravletråden.

Har selv IKM ca 6-8 desember, og syns denne uka har gått vanvittig fort, til tross for at jeg gruer og gleder meg til over helga! Godt man har mye å henge fingra i :) Har lite symptomer, mye murringer frem til 5 DPO, og takvise klemmende smerter kvelden 5 DPO, men nå merker jeg så og si ingenting. Litt mensmurringer, men ikke mye. Er vel 8 DPO nå. Brystvortene var veldig trykkømme frem til 5 dpo, men også dette har blitt borte. Har fått to strekkmerker på puppene, har ikke opplevd å få det siden de var i "voksealderen", det er mitt eneste interessante tegn! Haha ;) Klarer ikke å se om de vokser eller ei, da de er ganske store fra før. Ellers bobler det i lovmorområdet, jefg har hatt kvalmebyger og følt meg uvel, men det er sånn jeg kan være fra tid til annen, så legger ikke vekt på det..

Når skal dere teste? Tenker jeg venter til ihvertfall onsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enten uke 48 eller 49, dvs slutten av denne uken eller begynnelse på neste:P

Har ikke så mange symptomer egentlig..utrolig sliten i kroppen, men det kan jo være denne mørketiden og det at jeg er litt småsyk :) følte meg mye mer gravid forrige måned og da kom jo TR likevel så :(

Skrevet

Ja, det er litt sånn stille før stormen i disse tider...:-)

Her har vi nok misset totalt på EL da kjæresten lå syk den uken.

Har ikke klart å inbille meg symtomer engang...he he he...:-)

jeg har IKM 9 desember...eller mens da, siden vi ikke er Maria og Josef.

Skrevet

Jeg har litt symptomer men må nok bare lære meg at det e mine pms symtpomer.. Har ikke utflod og det virker som et bankers tegn her inne.

Det som e er at eg ikkje har begynt å spotte enda og det e positivt .. Pleie å spotte minst en uke før mensen .. så krysse fingrene

Skrevet

tror jeg svir av første test i morgen, ettersom vi har julebord :) men har ikke de store forhåpningene da :o

Synes det ser ut til at alle symptomer ligner menssympomer jeg så kan ikke utelukke det ene eller det andre :o forvirret :P hehe

Vi krysser fingre for oss alle sammen :)

Skrevet

Hei hei :)

her svinger det, det ene øyeblikket er jeg heeelt sikker på at jeg er gravid, det andre heeelt sikker på at mensen kommer til uka...

hvordan jeg har det? det *murrer* på et vis i livmorområdet, men mindre idag enn dagene før. når jeg klemmer på brystvortene, kommer det en dråpe melk! (jeg ammet for fire år siden..) og humøret svinger, jeg som vanligvis pleier å være jevnt glad! nærtagende så det holder... men alt dette kan vel strengt tatt også forekomme i en vanlig syklus, jeg har IKM tirsdag.

tester neste fredag, hvis ikke mensen har kommet!

Skrevet

og puppene er ømme, har vært siden EL, det glemte jeg å skrive ;)

Skrevet

hmm

Ja koss har eg det ... Jo eg e vel ganske sikker på at me ikkje hat klart det denne perioden og.

Men du dere et spørsmål . Eg hadde 4 dager med positive el tester. Har hatt vondt i brystvortene etter dette. Tror dere jeg hadde el da . ER veldig redd for at det bare trakk seg tebage...

Ellers så har eg vondt i puppene .. Ikkje sånn ømme når eg tar på de. men kjenne de når eg går i trapper uten bh og verker litt av og te.. Kjenner de mesteprten av tiden for å sei det sånn.

Litt murringer men det e så lite

Skrevet

metti: jeg har aldri tatt noen EL-test jeg altså, men om ømme pupper kom rundt positiv test må vi vel gå ut fra at du har hatt det? :) og hvordan pleier puppene å være mellom EL og mens? mitt første tegn de forrige graviditetene mine, var at puppene var veldig tilstedeværende, for å si det sånn ;)

håpe håpe! når begynner du å teste?

Skrevet

hei

Etter EL så kjenner jeg det noenganger veldig godt i brystvortene. Det gjorde jeg denne gangen også men nå har det godt vekk. Eller kjenner det bittelitt enda men ja e litt som du seie at de e liksom tilstede hele tiden.

Eg har en plan om å ikkje teste før mensen ikkje dukke opp. Så eg må nok vente hele neste uke i og me at eg hadde positiv el test fra tirsdag te fredag. Men streken var sterkest på onsdag..

Det som e veldig kjekt e at eg ikkje har begynt å spotte enda . Pleie gjøre det fra 5 - 7 dpo .... I dag e eg forhåpentligvis på 7 dpo og har ikkje sett snurten av det ... ENDA

Skrevet

jeg tester heller ikke før neste fredag - hvis mensen ikke kommer før det da, ikm tirsdag eller onsdag... tok helt av med testefest i september, og har bestemt meg for å ta det heeelt med ro denne måneden. haha, det er enkelt ja :D om fredag er negativ, er planen å vente til 20. des, for da skal jeg likevel til gyn med UL for andre ting... lov å håpe på at hun finner en liten spire der :))

Skrevet

ska faktisk te gyn i dag eg .. Men det e pga spottingen min. Sko ønske han kunne sakt om eg var gravid eller ikkje ... Men det e jo så altfor tidlig!!

Skrevet

Hei hei folkens...skaulle akkurat til å lage en ny tråd selv. Det nærmer seg uke 49 med stormskritt:)

Jeg er som noen nevnte over av og til helt sikker på at jeg er gravid og av og til sikker på at mensen kommer...

Mellom el og evt"festning" kjente jeg ingenting. Ingenting utflod eller noe....så kom det litt misfarga utflod på onsdag, 7 dager etter el. Det har fortsatt av og på til nå så det er fullt mulig det er spotting og ingen festeblødning....så i går blei puppne kjempeharde og ømme....har ikke kjent det så tidlig da andre gangene jeg har vært gravis..ikke så ømme i dag da....har og skikkelig stikkinger på sidene når jeg reiser meg av og til.

Jeg er redd dette bare er pms symptomer. Jeg føler plutselig ikke at jeg aner hvilke pms symptomer jeg pleier å ha.....alt er bare kaos!

men hadde håpet at jeg hadde kjent mer nå. ikm onsdag. Har allerede tatt min første test i dag. helt hvit den ja....

Vi må holde hverandre oppdatert:)

Skrevet

Jeg har ikm til torsdag, men tror ikke jeg er gravid. Har litt trykkømme pupper, litt spenn/vondt i tennene, litt hvit utflod, og lagt merke til de siste dagene at hårsekkene rundt brystvorta er blitt tydeligere... Men jeg tror bare det er psykisk, siden det er min første pp og jeg har lest altfor mye om symptomer :D

Blir gøy å lese åssen det går med alle!! Lykke til :)

Skrevet

Jeg har IKM ca 7-8 des. Har bursdag den 9, så kunne vært en flott gave til meg... Hadde skikkelig stikninger i dag!!! Noe jeg tolker som at egg prøver å feste seg.

Interessant det dere sier om ingen utflod!! Ikke tenkt så mye på det men skal følge litt med nå, innbiller meg jeg har vært tørr. Er det graviditetstegn???

Vel, jeg er ihvertfall veldig veldig klar, håper vi er mange som får følge hverandre over til gravid- seksjonen før måneden er over !!

Skrevet

Åh - nå nærmer testefesten seg med stormskritt jenter! Jeg har tenkt å vente helt til fredag, selv om jeg venter (eller helst ikke!) mens tirsdag eller onsdag. Meeen om jeg ikke er gravid denne gangen skjønner jeg ikke hvordan det skal føles når jeg virkelig er gravid! og det til tross for at jeg har to barn... :D isted når jeg var ute og kjørte, fikk jeg vondt i puppene over hver fartsdump! hahaha! er deet mulig!? riktignok kjørte jeg veteranbil uten særlig god demping, men dog - litt suspekt syns jeg :) og ømme større pupper har vært mitt sikreste tegn de forrige gangene :D spennende spennende!!

Skrevet

Lykke til jenter uke49-jenter!! :) Jeg har IKM på fredag, og jeg er kjempespent. Har kjempevondt i puppene, unormalt mye utflod og har vært "plaget" av stikninger og "sting" i magen denne uka... MEN - jeg tenker det kan være psykisk! Kjipt at alle graviditetstegn kan også være tegn på at mensen kommer :o) Hvordan skille mellom gravid-vonde-pupper og mens-vonde-pupper?

Jeg testet meg igår med en a1 som jeg kjøpte på apoteket. Sto at man kunne teste 1uke før ventet mens... Testen var negativ... kjente jeg ble kjempeskuffet, men hey.. har jo hørt om gravide som tester negativt dagen før IKM også men allikevel er gravide.. så krysser fremdeles fingrene :) men jeg har en følelse av at det kanskje ikke er min tur denne gangen.. mannen var bortreist flere dager i EL-perioden min, så det ble ikke SÅ mye tid til sengevals.. men jeg håper og håper:) Kanskje det klaffet?? Uansett - lykke til alle sammen!!! :D

Skrevet

IKM i dag eller i morgen, så jeg er litt sånn i mellom uke 48 og 49.. Men ikke sett noe til TR i dag..testet fredag men den var negativ gitt..var også med ettermiddagsurin så har ett lite håp enda :) Tror jeg tester på slutten av neste uke om ikke TR kommer :)

Lykke til ! :)

Skrevet

Her er det lite med symptomer... Jeg har IKM den 12, så det er nok lenge til jeg kan begynne å teste enda..:P

Spottet litt i går, så det kan være festeblødninger, men jeg tørr ikke håpe for mye. Vi er begge to syke, så det har ikke blitt så mye action i sengehalmen i det siste... Men vi krysser fingrene og håper på det beste^^

Skrevet

Jeg har IKM den 12. det eineste jeg merker er små kvalm og oppblost. Men detta er vel fortidligt med symptomer.

Skrevet

Nå har jeg en CB liggende i skapet på badet... Planen var å vente til fredag med å teste, slik at mensen kan få komme om den kommer, eller hcg-et stige skikkelig. Jeg blir så skuffa hvis den er negativ! Alt virker liksom å stemme denne gangen. Mulig jeg likevel må svi den av i morra tidlig :D

Skrevet

Akkurat samme her. Jeg blir kjempeskuffa når testen er negativ, derfor venter jeg heller.

Hvorfor skuffe seg selv hele tiden? :P Det er vel ikke veldig mange som tester positivt før uti uke 4..? Jeg er jo isåfall 3+5, venter jeg til fredag vil det være 4+1. Ser jo også at det er mange på tråden for de som er en uke og to over IKM........ ;) Hvis jeg ikke tester kan jeg ihvertfall ha håpet om graviditet frem til tanta evt kommer. :P

Skrevet

jeg er evt 4+0 idag, og om jeg bare greier å vente til fredag vil jeg jo evt være 4+3, da vil jo sjansen for pos test være ganske god (hvis mensen fortsatt uteblir...) ååååh - så klar for å teller uker+dager!

Skrevet

Jepp! Har hatt så merelige drømmer i det siste. Drømte at jeg fikk positiv test hvor det sto 3 uker, for en uke siden. I natt har jeg drømt at jeg fødte, og det var så ekte! Bare at ungen veide 4980 gram da, jeg fødte uten smertestillende, og gikk fra sykehuset rett etter fødselen, UTEN ungen! Jeg ville ikke ha den fordi den var så stor, hallo.... :P Også husker jeg alt så godt. Mamma var med på fødselen og. Jeg hadde nemlig sovet meg gjennom fødselen, så mamma hadde filmet og viste frem filmen i bilen på vei hjem fra sykehuset. Hahaha. Tror jeg tenker LITT for mye på dette temaet for tida!

Skrevet

Hallo jenter:) har egentlig ikke hatt noe særlig symtomer denne mnd. men for noe dager siden hadde jeg en rar følelse nederst i magen, som om det var noe der liksom, tenkte da at kanskje jeg var blitt gravid likevell, men i dag er jeg nesten 100% sikker på at jeg ikke er det, føler veldig at mens er på vei, enten i dag eller i morgen. hvis det likevell skulle vise seg at den ikke komme vil jeg nok teste fredag, som mange andre av dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...