Puppemamma Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Sjekker de noe mer på denne kontrollen? skal på kontroll i morra hos legen, har termin på lørdag.
Gulljentene Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Jeg går kun til jm, var med henne i dag, termin på søndag. Var samme greiene som før :/ Ta en dag av gangen og slapp av mest mulig var nå hennes gode råd...enkelt å si for en dame som tydeligvis hadde elsket å ligge og lese bok og se tv hele dagen - jeg liker å gjøre ting, jeg -" å du er en sånn aktiv, du, ja" var kommentaren hennes når jeg sa at jeg ble helt gal av avslapning
Puppemamma Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 nyt hver eneste dag du liksom
Makko med to små gutter Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 jeg var på kontroll noen dager før termin. Helt vanlig kontroll der ja. Tror de færreste greier å nyte de siste dagene... Tviler på jeg greier det denne gangen heller. Har vært sm siden uke 30 og har vondt i hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå