Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Lilleloppa er utrolig blid og sosial av seg, og vi har ofte lange "samtaler" sammen, der jeg snakker og så svarer hun med en oooh eller aah-lyd - og det er jo bare sååå koselig:D Noen ganger har hun mye på hjertet og vi kan holde på leenge, jeg spør og hun svarer- og det er jo ganske så fantastisk da, lille knøttet på bare 2 mnd liksom! Det er jo også så utrolig koselig når vi ammer, og så må hun liksom ta seg en liten pause midt inni der, bare for å smile opp til meg og "prate" litt! Jeg smelter jo helt, for sånn var det aldri med storesøster (hun hatet jo puppen), og storesøster begynte heller ikke å prate på denne måten før hun var over 3 mnd gammel husker jeg. Og det er jo bare helt superfestlig de gangene vi tuller sammen, og hun får helt lættis og ler til hun begynner å hikke stakkars- lille kroppen med så mye følelser og sosialt "liv" allerede, det er jo egentlig ganske så imponerende må jeg si:D
kinaputten Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 åååå så herlig Ser det for meg og gleder meg masse til min lille mini kommer så langt. Det er en herlig tid, bare kose og nusse hele dagen lang og bli "belønnet" med verdens deiligste smil og latter.
ønsker nr 3!!! Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Min lille prinsesse er helt lik din, hun ler så hun hikker. Ler med høyt stemme som om hun var eldre enn det hun er, hun begynte med det da hun var 2 mnd og nå er hun 4 mnd snakker og ler hele tiden. Noen ganger kan jeg ikke høre på hva andre sier pga av stemmen hennes når hun babler eller kanskje synge det vet ikke jeg. Noen gange våkner hun kl 04:00 snakker å ler. Det er så herlig å se de små når de begynner å vokse å gjøre nye ting.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Ja, det er kjempestas=) Man føler jo plutselig at de blir litt mer baby og ikke bare nyfødt spedbarn lenger, og gleder meg til alt det morsomme vi har foran oss i tiden fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå