Peispå! Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Forrige helg dro jeg, samboer og dattra vår på hytta. Gledet oss veldig til å bare ha hyttekos ei helg. Så lørdagsmorgen står jeg opp og svinger meg på kjøkkenet for å lage en koselig frokost. Tenner opp i peisen, lager kakao, steker egg og begynner på stekt bacon..... Da fornemmer jeg den jævligste lukta jeg har kjent på lenge!! Brekker meg, tårene triller, opp med vinduer, hiver stekkepanna ut i snøen og synker sammen over do-skåla. Etter iherdig utlufting av mannen, er eneste mulighet for å gjennomføre frokosten sammen, å spraye et bind med datteras hårbalsam, for så å tape det over nese og kinn. (hårbalsam=god, men ikke for sterk lukt..) Gubben holdt på å le seg skakk, mens jeg satt der med et stort bind i ansiktet og spiste frokosten min.... Ja,ja..stekt bacon kommer ikke inn i mitt hus igjen på ei stund! Er til tider bekymret for at jeg har litt svake grav.symptomer....men, skal ihvertfall ikke klage på nesegrevet:-))
Ays73 Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Skjønner godt hva du mener... Siste uke har jeg vært utrolig kvalm og reagerer så å si på alt av stekt mat, og spesielle krydder som tikka masala og hvitløk.. Er mye man skal igjennom, men jammen om det er verdt det Så hele sinariet for meg som du fortalte, og måtte trekke godt på smilebåndet ) Lykke til videre, jeg skal på nok en UL i dag pga av blødninger i natt. Er nå 7+4 i dag.. Er spent på hvordan det går...
Peispå! Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Oi! Har hatt vondt da? Når har du time? Skal krysse det som krysses kan for deg. Spør gyn om h*n kan se hvorfor du blør,for det kan jo hende at det er helt uskyldig pga beliggenhet på morkaka o.l Da er det kanskje greiere å forholde seg til, i tilfelle man får flere blødninger. Vi satser på at alt er bra, slik det var sist gang. Lille sprell bare kødder med mora si litt, får deg til å gå på tå-hev allerede:-) Lykke til!! God klem fra meg.
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Hahahaha fikk meg en god latter nå =)) Så jo for meg steikepanna som fløy ut hihihaha ) Er så herlig =)
firebarnsmum Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Så morsomt:))) Nå måtte jeg le altså. Kan jo nesten se det for meg der du sitter:)) Og dattra, hva sa hun? Her er det største problemet lukten av hvitost og melk, strever faktisk med å åpne kjøleskapet og hente ut den maten jeg skal ha. Stakkars 5-åring har begynt å smøre maten sin selv - blir så lenge å vente før mamma har fått tatt seg sammen og smurt skiva...
Ays73 Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Hei hei igjen Trønderline Da har jeg vært på UL på Ahus og alt stod bra til Grunnen til blødningene var noe fra livmoren, men alt stod bra til og hjertet banket Legen sa det ville komme noe blod til, da hun kunne se det på UL, men så lenge det er blødninger (med el uten klumper) som bare pågikk 1 døgn og uten noen magesmerter kunne jeg ta det helt med ro. Fikk ny time til UL 20.12 Er bare så overlykkelig nå Takk for all omtanke Klem
firebarnsmum Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Hei Ays73, så koselig å høre at det går bra med deg. Det tar på å gå rundt å være usikker på hvordan det står til inne i magen. Håper du får ei fin tid framover nå - og at du får kose deg med graviditeten nå i førjulstiden:)) Klem
Ays73 Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Hei trebarnsmum Takk for det, er overlykkelig nå Sitter og smiler fra øre til øre Håper alt er bare bra med deg også Klem
Peispå! Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2010 Så lettet du må være nå:-)) Tøft med slike blødninger, man blir jo smårar av mindre... blir så glad når jeg hører at de tar vare på deg, og at de sjekker deg ordentlig. Men, mest glad blir jeg selvsagt for at alt viste seg å være helt som det skal!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå