StoltHønemor<3 Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 for 2 trimester Nå har jeg 10 fullgåtte uker bak meg, og har begynt på min 11 uke Så om 12 dager så skal jeg over til 2 trimester Det blir gøy Jeg har fått bra med hjelp på jobben, og fått endret mine vakter littegranne, slik at jeg kan være hjemme før midnatt hver dag Så fikk jeg en hyggelig overraskelse siden jeg hadde spurt om fri i morgen, så fikk jeg ny vaktliste for de neste ukene. Jeg har jaggu fri på mandag også, så da har jeg fri fre-lør-søn og mandag ) Det blir godt! ) Dere får ha en flott dag i dag )
*vitaminbjørn* Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Det sk jeg gså! skal bli herlig å komme til andre tri å kan nyte jula når har du termin? jeg har 1.juli. Ha en flott dag du å!
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Ååå heldige du =)) Så deilig at ting ordnere seg med jobb. Betyr mye når en trenger det =) Kommer nok ikke inn til dere på en stund ennå, men forhåpentligvis kommer jeg etter =))
StoltHønemor<3 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2010 Oki:) så gøy:D Ifølge fastlegens beregning har jeg termin 2 juli:) men må vente til ord. Ul for å vite det sikkert:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå