Plutselig_gravid Skrevet 2. desember 2010 #1 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, da var jeg tilbake fra en laaang UL. Jordmoren var superflink og koselig Fikk ny termin 7.mai - heldigvis bare få dager unna min egen. Er nå tilbake til 18+0 Og vi venter en liten jente til Har fra før en jente (2009) og en gutt (2003). Men, hun oppdaget etter hvert at jenta vår i alle fall har leppespalte på venstre side. Hun gikk derfor ekstra nøye gjennom organene for å se at det ikke var flere misdannelser langs midten av kroppen. Merkelig nok har tanken om leppe/ganespalte streifet mine tanker flere ganger dette svangerskapet. Har også drømt om det, så senest i går søkte jeg litt på nettet om denne misdannelsen. Ganske sprøtt egentlig Så forholdt meg helt rolig når hun fortalte hva hun fant.. jaja... Skal til en spesialist allerede om en uke for å vite mer om omfanget og få bekreftet "diagnosen". Fikk også vite at morkaken lå på bakre vegg (derfor jeg kjenner masse liv denne gangen) men at en del av den lå fremfor åpningen, så dette skal følges med videre også. Alle mine barn har hatt misdannelser, nr 1 hadde hypospadi og refluks, nr 2 manglet en blodåre i navlestrengen (men var heldigvis frisk likevel) og nå nr 3 med leppespalte. Har hatt mange aborter opp gjennom så det har vel kanskje en sammenheng. Men er superlettet over at ultralyden gikk så bra som den gjorde likevel. Viser det seg at det bare er leppespalte så er jo det ingen ting å bekymre seg over - finnes verre beskjeder å få!!! Nå nyter jeg alle de flotte ul bildene jeg fikk med meg hjem. Slapp og betale siden det ikke gikk "perfekt" :) Så da sparte jeg den 100lappen. hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142632253-tilbake-fra-ordin%C3%A6r-ul-tok-litt-lenger-tid-enn-planlagt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulda Skrevet 3. desember 2010 #2 Del Skrevet 3. desember 2010 Oi sann, du har virkelig fått din del! Men så godt at du holder deg så positiv og ser så lyst på det! Det skal jo bli spennende hva eksperten sier. Men som du sier, det kunne vært verre ting. Har mistet en gang selv (og kan tenke meg dette blir forsterket for hver abort), og en tar virkelig ikke en baby for gitt da! Ønsker dere lykke til, og håper dere slipper å gjennom noen omstendelige greier. Kos deg med bildene av den flotte babyen din!!! ) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142632253-tilbake-fra-ordin%C3%A6r-ul-tok-litt-lenger-tid-enn-planlagt/#findComment-142634960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå