Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa det at det tok litt lengre tid når man satt inn fryseforsøk,og den ventetiden er jo såå lang:-( Når testet dere positivt da? dere som gjorde det?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fryseforsøk nå i høst. Jeg skulle teste etter 14 dager, og hvis den var negativ så skulle jeg ta en ny test etter 2 dager. For veldig sjeldent så kunne det skje at det gikk litt seint. Men det var vist sjeldent.

Så jeg tok test etter 10 dager- negativt. og tok ny på 13. dag og da var den positiv.

Jeg mistet desverre i uke 8, men nå vet jeg jo at det kan gå :)

Masse lykke til!!

Skrevet

Ok,takk:-) Så synd det gikk galt da:-( Dette er vårt 2 forsøk(1.fryseforsøk) jeg kjenner ikke så mye,men jeg er sånn småuggen,men det er jeg hele tia,så det kan være hormonene jeg går på. I morra er det 1 uke siden jeg satt inn,så det er jo en stund til å vente....åh den ventetia er så utrolig lang. Masse lykke til videre!!

Skrevet

Testet svakt positivt på dag 13, på dag 15 var det ingen tvil:-) Er nå 27 uker på vei!!¨

Lykke til:-)

Skrevet

Oi gratulerer!! Så bra. Prøvde du mange ganger før den satt?

Skrevet

Testa 12 dager etter innsett, med klar positivt resultat :o)

Så nu sett æ her og har under 2 uke til termin med tvillinger!! Lykke :o)

Hadde bare 1 ferskforsøk, og på første fryseforsøk satt de :o)

Skrevet

Oi gratulerer!! Hadde du noen symptomer? jeg merker noe,men det kan være hormonene jeg går på og da.. Masse lykket il med 2:-)

Skrevet

Fryseforsøket var nr fem i rekken. Hadde en MA i uke 12 ved tredje forsøk og en kjemisk graviditet på fjerde. Så det gjelder å ikke gi opp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...