beggeto Skrevet 2. desember 2010 #1 Del Skrevet 2. desember 2010 Til å pakke inn julekaker som skal gis bort. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zitro Skrevet 2. desember 2010 #2 Del Skrevet 2. desember 2010 Hobybutikker selger ferdige poser, mens blomsterbutikker selger store ark du kan klippe til og lage poser av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 2. desember 2010 #3 Del Skrevet 2. desember 2010 Mener å huske at jeg så noen på Staples (Biders) sist jeg var innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 2. desember 2010 #4 Del Skrevet 2. desember 2010 Panduro har både poser og ruller:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beggeto Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 2. desember 2010 hm bor i en liten by. her er det hverken panduro eller binders. ikke så mange hobbybutikker heller. Ingen sjans på nille, europris, bokhandel eller dagligvare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloMor Skrevet 2. desember 2010 #6 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva med å forsøke bokhandelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruTB Skrevet 2. desember 2010 #7 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg bruker stekeposer til sånt. Minst like fine - billigere og lettere å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beggeto Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 2. desember 2010 god ide.. tenkt på å lage i gråpapir sånn at jeg kunne dekorere dem. Stekeposer er vel like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå