andy69 Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Først fant gyn bare en men hun vridde og vendte utstyret sitt så dykka det opp en til! Gud så fantastisk! Neste UL om 2 uker. Så bare å knipe sammen så lenge og håpe på det beste.
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Så fantastisk! Gratulerer! :-)
Stjernemagnolia Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Jaaaaaaaaaaa, det var meldingen jeg har ventet på. Helledusen så flott andy69! To små mirakler i din mage! Hurra og gratulerer! Må ha vært et spesielt øyeblikk å se to stykker på en gang. Tenker du er ennå mere forelsket i dem nå enn ved innsett! Gleder meg på deres vegne og ønsker alt vell fremover. To stk!!!!
m240 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 gratulerer så masse andy69!! er så glad på dine vegne. Hvordan er formen din. Håper at du er i fin form klem :-)
cor enfant Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Ååååååååååååååååååååååååååå, gratulerer så mye med tvillinger i magen. Måtte de bare holde seg der til termin dato :-) Ønsker deg lykketil med tiden du går i møte.
Mumrikken :) Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer!!! Så fantastisk da )) Hvorfor var du så tidlig på UL? Hva så du? Det er vel litt tidlig for å se hjerteslag kanskje? Det må være en helt utrolig følelse å se de to bitte små! :-)) Klem
ikkegiopp Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Så heeeeeeeerlig å lese sånne meldinger. Gratuler så mye. Måtte de bare holde seg der begge to =)
andy69 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2010 Hallo damer. Takk for så mye fine ord! Dette er helt fantastisk, nesten ikke til å tro. Det beste med hele var at min kjære hadde bursdag, så det var en uforglemmelig bursdagsgave for han Det er ikke noe spesiell grunn for så tidlig UL, gyn hadde nesten ikke ledige timer før jul så jeg tok det første etter en samtale. Hun syntes nok selv at det var spennende siden jeg hadde høye hcg verdier etter dag 9.testen. Man kunne egentlig ikke se noen annet enn sorte flekker. Det var tydelige flekker som skilte seg fra alt annet grums på skjermen. Men gyn pekte og viste og vi ble glade I dag begynner jeg i 6. uke, 5+0. Har ikke hatt noe sterke symptomer før enn stikking i magen og økt do besøk. Men fra i går begynte jeg å bli kvalm og akkurat nå sitter jeg foran pc og vurderer om jeg brekker meg snart. Det er ikke hyggelig, men jeg er så glad for alle symptomene så prøver og la være å klage. Lurer på når puppene begynner å reagere? Jeg ønsker dere all lykke og krysser fingrene og tærne for dere.
Mumrikken :) Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 Hei Andy Er ganske misunnelig for at du allerede har fått se de to :-) Og for en fantastisk bursdagsgave da! ;-) Jeg må si at jeg bekymrer meg litt for fraverende svangerskapstegn jeg da....ikke kvalm, ikke oftere på do bare ømme pupper...Men det er vel slik det skal være at det er veldig individuelt? Jeg var å tok ny hcg i dag. Må bare forsikre meg om at den stiger. Min var jo også veldig høy i utgangspunktet, 109 på dag 7 etter innsett og 263 på dag 9. 4+5 var den 1974, så det blir spennende å se hva den er i morgen. På klinikken mener de at jeg også kan være gravid med tvillinger, men jeg får vel bare krysse fingrene for at iallefall en klarer å klore seg fast! #### Ble det til at du målte progesteron innholdet i blodet da du tok hcg? Jeg har målt det også 3 ganger. Siste gangen hadde det steget til 47, noe som klinikken var veldig fornøyd med. Spennende dager dette her...må bare si at jeg ikke klarer å fokusere på så mye annet! Klem
Ster IL Skrevet 2. desember 2010 #10 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer med tvillinger i magen:-) Håper du får et like lett tvillingsvangerskap som jeg hadde:-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Så fantastisk! Gratulerer Nå får vi håpe de finner et lite foster i begge sekkene på neste ultralyd, vet du når det blir? Det er så gøy med tvillinger i magen, og jeg nyter hver dag, til tross for utrolig kvalme, og brekninger som ikke stopper, selv når magen er tom.. Ang. pupper har jeg ennå ikke kjent noe i dem, bortsett fra litt tyngdefølelse helt i begynnelsen, og det kan liksågodt ha vært crinonen. Jeg er 9+0 i morgen Jeg fikk se mini på ul igjen i dag, det var så kos Lykke, lykke til videre
Håpefull38 Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer med to i magen! Dette blir spennende!
Gjest Pippi9 Skrevet 4. desember 2010 #13 Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer med tvillingspirer :-) Håper det fortsetter like bra som det har startet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå