Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Datter av min venninne, er fadder til hennes søster. Tenkte å gi en liten gave til henne også. Hun har jo akkurat kommet i den alderen der det begynner å bli veldig vanskelig med gaver...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Sminke - trenger jo ikke å være YSL, liksom. Smykker (liksom kule ringer, armbånd eller halsbånd - fås både på H&M, Glitter og gullsmeder i alle prisklasser, sølvringer er feks ikke nødvendigvis så veldig dyrt). Hårpynt. Bok - får mange bra pocketbøker til 80-100 kroner. Gavekort i en musikkforretning.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Gavekort på kino Smykker (Glitter har stilige, billige smykker) Vanter og skjerf (HM, Cubus etc)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Gavesett med dusjsåpe og bodylotion eller lignende Fås i de fleste kjedebutikker/parfymerier nå. Jeg kjøpte et på apoteket til en på 14 jeg skal gi til.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 På H&M har de jo masse fint som er billig:) Skjerf, votter, hansker, veske, smykker og dill, nattdrakt (tror ikke de er så dyr hvertfall), en fin truse, sokker, toalettveske med shampoo og balsam eller sminkeveske med litt ting oppi.. Eller du kan du kjøpe en fin julenisse eller noe annet julepynt til henne som hun kan pynte med på rommet sitt..? Eller lage en "vinterpakke" med et blad, en kopp og "Rett i koppen kakao" eller noe te.. Så kan hun kose seg i vinterstidene:) Lykke til med julehandelen:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 gavekort på nærmeste storsenter har vært min løsning ifht 15 åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå