Gå til innhold

Er ikke lett dette her =(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er da 19 år og gift med en på 24 år.. bryllupet ble tat litt på sparket for vi følte begge at dette var det rette å vi har det kjempe fint og har et fint hjem å stabil økonomi men noe jell har vi men det har vel alle egentli..

vi ble enige om at vi ville ha baren så etter 3 mnd med prøving klarte vi det å er nå i dag 9+5 uker.. men det er ikke så lett og kjekkt som foventet. for min mann fikk sitt første barn da han va 20 år gammel. hun han var sammen med da sa til han at hun hadde tat abort of flyttet og en uke etter at hun fødte fikk han vite at han hadde blitt pappa alikevel til en liten jente. nå går det jo fint å vi har henne ganske ofte. så når han va 22 traff han en jente som han var sammen med i 2 år å hun ville ha bqarn, men det viste seg at hun bare brukte han de 2 årene for å bli gravid. for de ble hun og når hun var 3 måner på vei så kom han hjem å hun hadde pakket tingene å reist. å han får ikke ha noe med barnet å gjøre. så derfor nå når vi skal ha et barn klarer ikke han å glede seg pga alt tullet som har skjed før å da merker jeg at jeg glder meg mindre og. jeg vetjeg må forstå han men det er ikke så lett. jeg vil kunne snakke me han om hva som skjer nå rbarnet blir født og hvordan vi skal opdra han / henne.. noen råd å få om hvordan jeg skal gå frem og forsikre han om at jeg ikke er som de andre ??

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...