Gå til innhold

21 dager til termin og jeg kjenner ingen verdens ting!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bare 3 små uker igjen og har ikke vondt en eneste plass. ikke at jeg klager på det altså, laaangt ifra! men har ikke hatt noe form for menssmerter/murringer, ikke vondt i ryggen andre ganger enn da jeg har stått på føttene i mange timer- har følt nedpress nå og da, men ikke noe særlig av det heller. er det mulig at jeg kommer til å gå over tiden? har jo veldig lyst til det så jeg ikke ligger på sykehuset å føder på julaften...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slapp av - jeg har 2 dager til termin og har bare hatt litt nedpress og urolig mage siste uka. så trur nok ikke du skal begynne å bekymre deg enda, ellers blir ventetiden din LANG :P

Skrevet

Det er ikke sikkert du kommer til å kjenne noe som helst før du er i fødsel omtrent, så det er nok bare å smøre seg meg tolomodighet. Du kan føde når som helst selv om du ikke kjenner noe 21 dager før temin.

Skrevet

Med nummer en, kjente ikke jeg heller noe i det hele tatt før vannet plutselig gikk 2 uker før termin:)

Så bebien din kan komme når som helst den.

Lykke til:)

Skrevet

jeg vil at ventetiden skal vare lenge:) vil helst gå 2 uker over tiden jeg:)

Skrevet

Jeg merket ingenting sist jeg var gravid, pang! så var det vannlekkasje på natta og begynnende rier. Vanlig for førstegangs ifølge min jm. Man får det gjerne igjen i en litt lengre fødsel, mens andregangs går med ørten tegn i kanskje mange uker, slitsomt på en annen måte, men da går gjerne selve fødselen noe kjappere. Vet ikke hvilket som er å foretrekke da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...