miss sprudle Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 jeg har bare 3 små uker igjen og har ikke vondt en eneste plass. ikke at jeg klager på det altså, laaangt ifra! men har ikke hatt noe form for menssmerter/murringer, ikke vondt i ryggen andre ganger enn da jeg har stått på føttene i mange timer- har følt nedpress nå og da, men ikke noe særlig av det heller. er det mulig at jeg kommer til å gå over tiden? har jo veldig lyst til det så jeg ikke ligger på sykehuset å føder på julaften...
Puppemamma Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 slapp av - jeg har 2 dager til termin og har bare hatt litt nedpress og urolig mage siste uka. så trur nok ikke du skal begynne å bekymre deg enda, ellers blir ventetiden din LANG
AlmaN Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Det er ikke sikkert du kommer til å kjenne noe som helst før du er i fødsel omtrent, så det er nok bare å smøre seg meg tolomodighet. Du kan føde når som helst selv om du ikke kjenner noe 21 dager før temin.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Med nummer en, kjente ikke jeg heller noe i det hele tatt før vannet plutselig gikk 2 uker før termin:) Så bebien din kan komme når som helst den. Lykke til:)
miss sprudle Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 jeg vil at ventetiden skal vare lenge:) vil helst gå 2 uker over tiden jeg:)
Gulljentene Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Jeg merket ingenting sist jeg var gravid, pang! så var det vannlekkasje på natta og begynnende rier. Vanlig for førstegangs ifølge min jm. Man får det gjerne igjen i en litt lengre fødsel, mens andregangs går med ørten tegn i kanskje mange uker, slitsomt på en annen måte, men da går gjerne selve fødselen noe kjappere. Vet ikke hvilket som er å foretrekke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå