Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 7+4 og våknet i natt igjen med blødninger... Var på UL på tirsdag og hørte hjerte og at alt var bra.. Skal til legen nå og håper på en ny UL... Er så fryktelig engstelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. krysser fingra for at det skal gå bra for deg, prøv å slappe av ikke engste deg for mye..

håper du kommer fort inn tillegen og får svar:)

Skrevet

tusen takk, var hos legen og fikk time til UL kl 17 i dag, så nå går jeg bare og venter... Håper selvfølgelig på det beste selvom jeg føler det ser mørkt ut nå...

Lykke til videre med deg også :)

Skrevet

Huffda, ikke noe gøy.

Lykke til! Håper du får se en frisk liten spire :)

Skrevet

Hei igjen!

Svarte deg inne på min tråd, men her ser jeg jo når du har time.

Husk at det gikk fin-fint forrige gang, så da skal det gjøre det nå også!!

Håper å høre fra deg når du er ferdig:-)

Lykke til igjen:-)

Skrevet

Ønsker deg lykke til!!

Er i samme båt og skal på UL i morgen. Dette er en stor påkjenning, ikke rart du er engstelig!!!

Skrevet

Håper alt gikk bra :) Krysser fingrene for deg...

Skrevet

Takk for all omtanke :) Det trengs veldig i denne tiden, er jo ikke så mange som vet enda at man er gravid, så ikke så mange å snakke med, så derfor er det veldig godt med dette forumet :) Var på UL i ettermiddag hos en gyn, men han hadde bare utvendig, så resultatet ble litt "defust" Han kunne med 99% sikkerhet si at han mente han så hjertet og at den lille spiren levde og at hjertet dunket. For at jeg skulle være helt sikker, skal jeg til UL på Ahus i morgen for å få en innvendig UL. Er jo veldig stor forskjell på innvendig og utvendig UL når man er så kort på vei. Bildene fra i dag i forhold til tirsdag er meget stor på klarhet. Da hørte vi jo også hjerte banke og det var en fantastisk opplevelse :) Håper bare at alt er like bra i morgen som gyn trodde og mente i dag. Dette er som å holdes på pinebenken :(

Skrevet

Så utrolig bra!

Dette må jo sies å være veldig positivt, selv om resultatet ikke er 100%.

Så bra at de tar deg på alvor, og at du får ny ul i morgen.

Når man først tar ul, er det jo morsomt å se hjertet og den lille klumpen ordentlig!

Det går nok veien dette:-)

Han kunne ikke si noe om hva han trodde årsaken var da?

Skrevet

Da har jeg vært på innvendig UL på Ahus og alt stod bra til med nurket mitt :) Grunnen til blødningene var fra livmoren, men ikke noe farlig. Legen kunne også se at det var noe mere som skulle ut, så jeg kunne vente meg en liten blødning til eller to, men så lenge blødningene bare varte i 1 døgn og uten smerter var det ingen fare :)

Skal til ny UL 20.12 for oppfølging, så dette går riktig veien :)

Er så utrolig lykkelig nå :)

Takk for all omtanke fra dere alle :)

Klem

Skrevet

Så godt å høre at alt står bra til!! :) Det gjør så godt å få se det lille nurket på skjermen, og at det er fult liv :)

Godt å være forberedt til evt neste blødning da, og vite at det ikke er noe farlig.

Alt var i skjønneste orden hos oss også, så da var det bare å slippe gledestårene løs, og vinke tilbake til spiren som vinket til mamma og pappa :)

Skrevet

Er så koselig å lese slike gledeshistorier! Jeg ble bekymret for deg og tenkte med gru at dette kom til å gå dårlig.... Jeg har fulgt med disse dagene her;-) Er godt å lese at blødninger (som vi jo er redde for) kan være helt normalt! Takk for at du delte dette med oss!

Og kos deg i helgen, det trenger dere nå.

Klem

Skrevet

Åååå nå ble jeg virkelig glad Darthe :))) Gledet meg utrolig mye :) Nå ble jeg virkelig glad :)

@Babylove: Tusen takk, er virkelig godt å vite at alle blødninger trenger ikke bety det verste :) Takk for omtanke :) Nå er det helg, og skal starte med taco til resten av familien her og kose oss med Xfactor :)

God fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...