Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Vi har ei lita jente på 6 mnd:) Vi ønsker oss gjerne et barn til om ikke så lenge, vi ønsker barna tett da vi tror det er mange fordeler med tette barn:)

Saken er den at jeg har enda ikke fått mensen tilbake etter fødsel.. Har jeg allikavell eggløsning? Kan jeg bli gravid? Eller må jeg vente til mensen er kommet tilbake før det er vits å prøve? I går hadde jeg litt ont nede på høyre side, en slags murring, vet ikke hva dette er, men..

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Einaste eg kan seie er at eggløsninga kjem før mensen. Så ein kan bli gravide før mensen dukkar opp (derfor amming ikkje blir rekna som god nok prevansjon). Kor stor sjangse det er veit eg ikkje. Varierar jo når folk får igjen mensen etter fødsel. Hos meg tok det nøyaktig 10mnd (hadde då misstanke om eggløysing ca 2veker før).

Er jo berre å kose seg litt, så ser de no kva det endar med:)

Murring kan vere teikn på eggløysing eller mensen. Etter at eg fikk barn merka eg eggløysinga tydelegare enn gjor før.

:)

Skrevet

Tusen takk for svar tøybleiemor:)

Det er vel ikke helt enkelt å si når den evt eggløsninga kommer, har aldri merket noe til den før graviditeten.. Men i dag da jeg sto på badet randt det litt utav meg..(utflod) Hmm..kanskje det er et tegn på eggløsning eller? Noen som vet dette? Isåfall så får vi vel bare hoppe i høyet og håpe på det beste;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...