April-11+ en til? Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Hei Hadde kjempesmerter i magen i hele går. Vondt fra navlen og nedover og på sidene. Vondt både å ligge og å stå. Kjente liv i magen og tenkte det gikk over så reisete ikke på legevakta. Det gikk også over utpå kvelden men lurer på hva det kunne være. Har jo ikke noen ploblemer med magen ellers. Noen andre som har hatt det slik?
mor til to gutter + en engel! Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Hei Jeg begynte emd samme smerter i uke 24 selv, trudde først det var kynnere, men det dro vi og sjekket. det var di samme symptomene som du sier. klarte så nesten ikek og stå, og gik krokk bøyd bortover. jeg har født prematur før, så derfor dro vi inn, dem fant ike noe første dagen vi var der, og da jeg var der inne begynte det smått og gå over. og alt så kjempe bra ut, di målte livmor halsen og vi fikk se lille gutt. noe jeg trudde hjalp på en måte, hehe. men dro hjem, var fin i to dager, begynte emd di samme smertene. dro tilbake igjen, får nå ble jeg så redd hvis den skulle komme så tidlig. da tok di urinprøve av meg pluss sjekket igjen, livmor halsen så kjempe fin ut. det kunne være vokse smerter sa hunh legen på riksen, men da hadde jeg ikek hatt sånne smerter, det trur jeg ikke! da alt så bra ut dro vi hjem igjen, hadde heldigvis jordmor time to dager etter og ble bra igjen, men hadde fortsatt litt vondt. da gikk jeg innom føden får og høre svarene mens jeg ventet på henne, og da fikk jeg svar på at det kune være begynnene urinveis infeksjon, var en bakterie i bakterie floraen, som regel gikk dne over av seg selv, men etter jeg har fdt før så ville di gikk med forebyggene tabletter mot bakterie, hvis han skulel komme før ut, får di måte behandle den før han kom ut, elelr kunne det bli infeksjon, noe som ike er bra. men nå har jeg gått på 5 dagers kur og veit egentlgi ikke om det har virket med har ikek vondt lengere. så ta deg en tur hvis du blir redd, sjekk urinen og be di ta en bakterie prøve av deg. kansjke det er noe av det samme elelr noe annet. men jeg har ike merket noe at det svir eller noe. men glad jeg sjekket det opp lykke til ble litt lagt dette, er nå i uke 26
April-11+ en til? Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Tusen takk for svar;) Skal til jordmor i morgen, så får høre hva hun tenker. Godt å høre at det ikke bare er meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå