BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Hun skulle til jordmor i går, og var ikke her på bim i går som jeg vet, så tenker kanskje hun ligger på føden. Er du her, Saelle? Spennede når noen ikke dukker opp som de pleier her inne =P
Margarita -- Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Ja, lurer jeg på og! Men tror hun var her etter jordmor i går!
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Hmm, vi har nok mistet hun for en stund ja =P Viss ikke hadde hun nok svart på denne. Får håpe alt er bra og går som det skal =) Jeg kan godt være neste person ut ;-) hehe
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 HEI flokken =D Her er jeg!!! Jeg var hos jordmor ja! Og der var det jammen fullt utslag på protein, så da gikk det i hui og hast til KK.. Ble satt igang bare to timer etter jeg kom dit.. Litt preeklampsi for å avslutte svangerskapet med et smell Fra igangsettelse, til han endelig var ute, gikk det ikke mindre enn 32 timer.. Ble overvåket under hele fødselen, og jeg hadde så mye slanger koblet til kroppen at det var nifst.. så jeg fikk uheldigvis en sånn fødsel der man ikke får bevege seg, ikke får akupunktur, ikke får bade/dusje.. men rett og slett ligge fullstendig lenket! Det var mildt sagt frustrerende.. MEN... det var uansett verdt det =D I dag kom jeg stolt hjem fra sykehuset med verdens flotteste gutt! Jeg er så lykkelig at jeg gråter bare jeg ser på ham! Det er ren lykke på jord og kan bare ikke beskrives =D Så nå sitter jeg hjemme i min lille stue, mens snøen daler utenfor, lille kosegullet sover godt og jeg nyter en kopp kakao! Han veide 3630 g og var 49 cm lang Nevnte jeg at jeg er lykkelig ?
Margarita -- Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 ÅÅå, så godt å høre at det gikk bra!!! Og heldig er du! Som har din lille skjønne gutt hos deg:)) Hurra, gleder meg på dine vegne, og ikke minst til det snart er min tur!!
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2010 Godt å høre fra deg og om lykkerus!!!! Men herlighet, det var ikke lite du måtte gjennom, men så deilig at det endte godt. Gratulerer så mye med den flotte gutten din =) Gleder meg til den lykkefølesen, den er ikke til stede for tiden, hehe! Kos deg videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå