ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Julebord sesongen er i gang og jeg er invitert med jobben selv om jeg er i perm og synes det er koselig=)! Vurdere å dra.. tenker for/imot og gjerne innspill. Jeg har kjøpt pumpe, tenkt å pumpe meg litt . (ungen tar flaske og vi ha mme her i tilfelle det er for lit e jeg har pumpet.) Barnefaren er hjemme og skal passe smån=) jeg skal ikke drikke og julebordet holdes ca 7min kjøring unna her jeg bor. Hva synes du? Bør jeg dra? Jeg har lyst med tanke på jeg var sykmld lenge før fødsel, vært mye hjemme og lite sosialt liv.. men tenker masse på bebissen og..
Noregsgard Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Hvis du har veldig lyst å dra, så drar du Babyen tar ingen skade av å være hos pappaen i noen timer, og du kommer jo hjem edru. Når babyen er så liten så er den fornøyd med kos, mat, søvn og tørr bleie, noe pappaen også vil kunne tilby
millie+2klumper Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 jeg ville dratt og kost meg:) trenger jo ikke være i så mange timer.
Novadona Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Jeg synes, dersom babissen drikker mme eller din frosset melk, så burde du ikke ha noen andre "undskyldninger" for å kunne dra. Du har godt av en dag av, drikk gjerne også om du vil, og legg deg på gjesterommet når du kommer hjem. Ja, om pappa vil ta den tørnen. Han kan jo dra en helg senere...
EgG Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Har du lyst har du lov. Du har tatt alle forhåndsregler og tenkt igjennom dette grundig. Synes det du skriver ser veldig fornuftig ut. Hvis du er ok med det og far er ok med det og baby'n tar flaske, så fynes jeg du skal unne deg det.
Tredje drøm Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Så lenge babyen din tar flaske er det jo ingen problemer med å dra. Sikkert kos for far å få ta seg litt av den lille alene også. Her ser det dårlig ut for meg og mitt julebord. Skal egentlig i morgen, men lillesnupp på 3 mnd nekter å ta flaska, så da blir det hjemmekveld på meg... Dra og kos deg, du )
bitthen Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Dra på julebord, hvorfor ikke?! Men det kan hende du savner bebisen din slik at du drar hjem
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Dra!! Og kos deg! Med god samvittighet og vit at babyen har det bra med pappa'n sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå