Litenspire :D Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Svak positiv test denne gangen:) Jeg er noen uker over IKM...har ikke turt å teste før da syklusen har vært veldig ustabil. Jeg må ta flere tester i morgen med CB for det har vel egentlig ikke gått helt opp for meg enda. Det vi gjorde annerledes denne gangen var at vi har hatt oss omtrent annenhver dag siden forrige mens (som var i slutten av oktober) og hver dag rundt da vi trodde jeg hadde el. og ellers annenhverdag helt frem til IKM og litt til. Ser ut til at jeg har el til forskjellige tider fra mnd til mnd utifra billigtestene, men som regel veldig sent i syklusen. Og iløpet av de første pp prøvde vi ikke noe særlig etter de beregnede 15-16 dager i syklusen. Tror ikke stillingen har veldig mye å si, for vi har prøvd det meste denne perioden. En annen viktig faktor kan også være at vi har prøvd alt for å rette fokus på annet enn hvorfor vi ikke får det til. Vi har planlagt ferieturer, middager med venner, festligheter og rett og slett senket skuldrene og gitt oss noen mnd til før vi skal mase på legen for utredning. Det ser ut til å virke for oss iallfall. Det har vært vanskelig å rette fokus på annet når det hele tiden svirrer i bakhuet om det kan være noe galt iom at vi ikke får det til, selv om det er vanlig at enkelte par må ha lenger tid på seg. Ble et langt innlegg, men håper det kanskje kan hjelpe noen. Det var iallfall svar på de tingene jeg lurte på hver gang noen opplyste om at de ble gravide:)
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer!! Kos deg med voksende mage
Izzy74 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer. ) Vi hadde også annenhver dag denne mnd, aner ikke når EL var. Men det var tydligvis det som funket. )
Litenspire :D Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 Ja, det hjalp å senke skuldrene litt Trikset er vel å planlegge mye man kan glede seg til, så går tiden mye fortere.
annesmil Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer, så godt å høre at det spirer og gror selv nå på vinteren : ) Kos deg masse, det er en vidundelig tid du går inn i nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå