meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2010 #1 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal ikke kjøpe enda, men vil gjerne kikke litt og undersøke bedre denne gangen. Vi har nå en Renault Scenic som kun i år har kostet 33 000 i reperasjoner. Neste gang vil vi ha noe annet. Skjønner at bil er et tapsprosjekt uansett, men noen biler er kanskje mindre tap enn andre? Og det må være ikke være for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #2 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva med Berlingo? Noen venner av oss er strålende fornøyde med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva mer enn Berlingo heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #4 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er nok Citroen Fransk den også mao. Så statistisk sett kanskje ikke blant dem med minst reparasjoner? Du kan jo finne oversikter hos NAF tror jeg over hvilke biler folk er minst og mest fornøyd med med tanke på reparasjonsutgifter ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 2. desember 2010 Å, det skal jeg sjekke ut. Takk. Har hørt at de franske er fulle av rep. ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 2. desember 2010 #6 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke bare er franske biler kjent for mye reperasjoner, men det finnes også så mange alternativer til hver del at der er nesten umulig å kjøpe deler selv og gjøre ting. Aldri mer fransk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 2. desember 2010 Ok, men hva slags bil anbefaler du frokostquiz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 2. desember 2010 #8 Del Skrevet 2. desember 2010 Nå vet jeg ikke hva du legger i høy takhøyde, men vi har en Ford S-Max vi elsker. Og den elsker tydligvis oss også, for ikke en ting har trengt repp på det året vi har hatt den til nå iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 2. desember 2010 #9 Del Skrevet 2. desember 2010 Honda CR-V kommer veldig godt ut i bruktbiltester. Har nylig kjøpt en brukt selv og er veldig fornøyd. Er 182 cm og har enda god plass over hodet mitt. Anbefales! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 2. desember 2010 God takhøyde betyr at min mann (som kjører, jeg kan ikke) og som er 190 ikke må føle at han stanger oppi taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klg,2 boys now:) Skrevet 2. desember 2010 #11 Del Skrevet 2. desember 2010 passat da god takhøyde og billige bra biler.ville sett litt på hvordan dele prisene er i forhold til evt reprasjoner.vw har billige deler vet jeg.evt touran den er enda større og hørt mye bra om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 2. desember 2010 Men de må ikke være dyre. Vi har ikke råd til bil til flere hundre tusen... vi er ikke laget av penger, he he:) Dessuten er bil i seg selv et kompromiss fra min side og jeg er ikke villig til å kjøpe for dyr bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klg,2 boys now:) Skrevet 2. desember 2010 #13 Del Skrevet 2. desember 2010 spørs jo hva du kaller dyrt da.kansje litt enklere hvis vi vet hvor mye du er villig til å betale.men en passat får du jo til 150tusen og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 2. desember 2010 150 har vi nok ikke råd til... Maks 100. Skjønner jo atman får bedre, jo dyrere man kjøper. Men vi har ikke råd til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 2. desember 2010 #15 Del Skrevet 2. desember 2010 Skoda Octavia stasjonsvogn er en helt super bil, og du får ganske "nye" biler til 100 000 kr tror jeg:) Takhøyden må man vel bare prøve ut, men det er ihvertfall en stødig og solid bil med lite (og ikke minst rimelige) reparasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. desember 2010 #16 Del Skrevet 2. desember 2010 Toyota Yaris Verso har veldig god takhøyde. Toyota er gode biler også.. Men vet ikke helt hva de ligger på i pris. Du må nok kjøpe brukt om du skal klare 100 tusen budsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vildejenta Skrevet 2. desember 2010 #17 Del Skrevet 2. desember 2010 Opel Omega årsmodell ca 2000-2002.. Koster rundt 60-80 000.. Vi har en 2000 modell, har hatt den i 3 år, har hatt den på en eukontroll, det ble vel ca 3500kr inkl kontrollen og bytting av deler.. Ellers så har vi ikke hatt noen utgifter på den. Det er vel ikke sånn kjempe stor takhøyde på den, men det er en av de største stasjonsvognene, og plass til tre bakovervendte seter så det er god plass hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #18 Del Skrevet 2. desember 2010 Vi har hatt Toyota Yaris Verso og den var vi veldig fornøyd med. Den er jo veldig driftssikker pluss at den er ikke så dyr. Se.eks på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25749959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå