Gå til innhold

1 år siden vi mistet tvilling jenta vår <3

Gjest <3Barn&Engler<3

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Og søndag er det 1 år siden vi mistet broren hennes <3

Kan ikke fatte at tiden har gått så fort! Mistet de i uke 21, da fødselen startet hos jenta, hun levde i 15 minutter etter fødsel, gutten i hele 25 minutter <3 Våre to nydelige engler, revet i fra oss.

Men dagen i dag er ikke så alt for tung å bære, savnen og sorgen er der, men i magen min hviler en liten skatt i uke 28+7, deres lillebror holder meg oppegående og sterk <3

Skal besøke grava med lykt, bamse og blomst både i dag og på søndag.

"An angel in the book of life,

wrote down our baby`s birth....

And whispered as she closed the book-

Too beautiful for earth..."

<3 Amalie <3 Peder <3

Fortsetter under...

Ååå, så vakkert dikt! Fikk litt tårer i øynene nå. Kan ikke forestille meg hvor tøft du har hatt det! Håper du får to fine markeringer når du skal besøke gravene. Og det er godt at lillebror nå ligger trygt inni magen der også vokser seg større for hver dag. Sender deg en stor klem!

Det er det vakreste diktet jeg noen gang har lest. Etter å ha grått og tørket tårer, måtte jeg bare skrive det ned på en lapp... Har 9 dager igjen til min egentlige termindato....Aner ikke hvordan jeg kommer til å takle den dagen....Hadde en SA i sommer, og trodde at sorgen ikke skulle bli så ille etter som jeg bare var ca 12 uker på vei, men den vokser seg større og større for hver dag. Har så lyst på et barn til, men min mann deler visst ikke denne interessen. Håper bare at livet etter hvert vil se lysere ut - hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg gjør...

Lykke til videre med ny baby!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...