Gå til innhold

Stygg hoste, men i god form: Ute i minus 8-9?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere holdt jenta inne hvis hun har en stygg hoste, eller sendt henne i barnehagen? Virker ikke veldig plaget, kun om natten, ved hosting. Jeg sendte henne i bhg i dag, etter flere dager hjemme med forkjølelse. En slik forkjølelse "som aldri går over" :-( Blir litt stusselig kun å gå hjemme, og hostingen kan jo vare lenge ennå. (Hun skulle få være inne i bhg, siden også andre barn holdes inne i denne kulden.)

Hvor setter dere grensen? Kan hoste i det hele noen gang kvalifisere til å holde barnet hjemme/inne? Kan ikke det å puste inn kald luft i lungene gjøre helsen dårligere/hosten verre?

Hvilke tanker har dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe problem å sende i barnehage om det stort sett er bare natthoste.

Snupp hoster om natten, men hun sover ute på dagen inntil -15

Skrevet

Vi har samme "problem", men han ble sendt i barnehagen i dag og de foregående dagene. Var hjemme hele forrige uke. Den forkjølelsen som går nå, henger virkelig lenge i. :) Jeg har hatt den selv. Hoster masse, men føler meg frisk, så da håper jeg at lillegutt har det på samme måte.

Skrevet

Her hostet størstejenta nesten hele vintern i fjor (spesielt om natta), så slikt kan henge i lenge og man må jo nesten være ute og leve som normalt så lenge allmenntilstanden er bra=)

Skrevet

Signerer Lykkeli&julegla♥nissejentene♥

Hosten holder ofte lenge, og ja desverre, spes. på natten.

Selv er jeg hjemme i perm med nr. 2 og hvis gutten min er ekstra forkjøla (nesa = kran) så holder jeg han hjemme, men hadde jeg vært i jobb så kunne jeg nok ikke brukt sykedager på det heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...