frøet76 Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Ville dere holdt jenta inne hvis hun har en stygg hoste, eller sendt henne i barnehagen? Virker ikke veldig plaget, kun om natten, ved hosting. Jeg sendte henne i bhg i dag, etter flere dager hjemme med forkjølelse. En slik forkjølelse "som aldri går over" :-( Blir litt stusselig kun å gå hjemme, og hostingen kan jo vare lenge ennå. (Hun skulle få være inne i bhg, siden også andre barn holdes inne i denne kulden.) Hvor setter dere grensen? Kan hoste i det hele noen gang kvalifisere til å holde barnet hjemme/inne? Kan ikke det å puste inn kald luft i lungene gjøre helsen dårligere/hosten verre? Hvilke tanker har dere om dette?
lille sprelle Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 ikke noe problem å sende i barnehage om det stort sett er bare natthoste. Snupp hoster om natten, men hun sover ute på dagen inntil -15
Collette Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Vi har samme "problem", men han ble sendt i barnehagen i dag og de foregående dagene. Var hjemme hele forrige uke. Den forkjølelsen som går nå, henger virkelig lenge i. Jeg har hatt den selv. Hoster masse, men føler meg frisk, så da håper jeg at lillegutt har det på samme måte.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Her hostet størstejenta nesten hele vintern i fjor (spesielt om natta), så slikt kan henge i lenge og man må jo nesten være ute og leve som normalt så lenge allmenntilstanden er bra=)
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Signerer Lykkeli&julegla♥nissejentene♥ Hosten holder ofte lenge, og ja desverre, spes. på natten. Selv er jeg hjemme i perm med nr. 2 og hvis gutten min er ekstra forkjøla (nesa = kran) så holder jeg han hjemme, men hadde jeg vært i jobb så kunne jeg nok ikke brukt sykedager på det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå