*Darkspotted* Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Mandag 29 november skulle gutten min komme. Dagen før termin og greier=) Det startet med at vannet gikk og jeg hadde regelmessige rier i 9 og en halv time. Gikk fra 3 til 10 cm på litt under fire timer. Jeg var i ganske god form under riene og gikk og støttet meg på moppen () min under dem. Fikk massaje i korsryggen og tok det veldig med ro. Med en gang jeg satt meg ned på kne skjedde alt veldig fort. Bare den stillingen hjalp babyen godt ned og et kvarter etterpå holdt jeg han i armene mine. Jeg trengte ikke å sy eller noe. Han er så perfekt og nydelig. Målte 3460 gram og 50 cm. Han har to stolte foreldre og to stolte storesøsken ^^ Må jo selvfølgelig sies at dette var en planlagt hjemmefødsel og på en madrass i stuen min kom lillegutt til verden. Vi er begge i storform etter fødselen. Det var en helt fantastisk opplevelse
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så mye så herlig å lese da..
mamma til lillingen Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer! Spennende med hjemmefødsel, hører ikke om det så ofte nå lenger
nr 4 i magen på overtid Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer med gutten:) Høres fantastisk ut:) Så spennende og modig med hjemmefødsel:) Hadde dere jordmor til stede? Kos dere videre med lillegutt:)
Gulljentene Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer! Tøff som fødte hjemme du, det er min store skrekk at det plutselig blir styrtfødsel i heimen eller noe slikt
*Darkspotted* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2010 Ja, jeg ringte etter jordmor når jeg følte jeg trengte henne. Alt Var helt fantastisk og fødselen gikk jo så fint. Ammingen har kommet igang og er ikke noe stress. =)
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer og takk for at du delte den fine opplevelsen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå