tabbi Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jepp idag er det endelig min tur til ordinær ultralyd... gleder meg så sinnsykt masse..håper babyen har det bra der inne fremdeles )) Har hatt tidlig ultralyd før og da ble terminen min flyttet fra mens termin 18 april til tidlig ultralyd termin 6 mai...så nå er jeg super spent på om den blir flyttet igjen og om di kan se om det er en gutt eller jente i magen min )) Ha en super dag alle sammen
MiraculixGRAVID Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Masse lykke til og GLED deg :-) Wow, en fantastisk opplevelse :-) Dette blir en super dag for dere :-)
Plutselig_gravid Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal også på ordinært ultralyd i dag. Er nervøs og spent. Tror jeg har vært på do minst 10 ganger siden jeg sto opp i dag tidlig hehe. Har time kl 11 så det er jo under 2 timer til.. Lykke til
2,5barn+1engel Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 jeg har også igjen 155 dager til termin 6 mai.. skal på ul kl 9 i morgen tidlig.. hvordan gikk det med dere som har vært på ul i dag?? fikk dere vite kjønnet?? selv skal vi ikke vite det..
Lykkeligmamma:) Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Masse lykke til, til dere alle:) Selv var jeg på ordinær ul igår og så en herlig liten prins Helt utrolig hvor mye de endrer seg fra Uke 12 til 18. Fantastisk å se Kleeem )
tabbi Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2010 Alt gikk fint på ultralyden idag..alt var som det skulle være endret ikke terminen i forhold til den tidlige ultralyd terminen jeg fikk... så termin er 6 mai og vi venter ei Jente..så dattera mi på 6 år ble kjempe glad for det var hvist helst ei jente hu ville ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå