Silius82 Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Gutten min er straks 7 mnd og har sovet natta gjennom uten mat siden han var ca 3 mnd. Men nå i det siste våkner han på natta og vil plutselig ha mat igjen! Han roer seg ikke hvis han ikke får en flaske... Ligger bare å vrir seg og skal snu seg og "klager" selv om han får komme opp i vår seng.... Jeg prøver å få han til å sove uten melk, tilbyr vann etc... Men neida. Puppen er totalt uinteressant.... Noen som har noen erfaringer/ råd? Det skal sier at 4 stk tenner har kommet på èn gang, og enda en er på vei....
stearin Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Ja, min datter begynte å stå opp om natta for omtrent 4-5 uker siden (nettopp blitt 6 mnd da). Aner ikke hva det var, og det gikk over fort. Tenner var det ikke.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Det sies at ved denne alderen cirka så er det ikke sikkert de får i seg nok mat på dagtid fordi de har begynt å bli så nysgjerrige på omgivelsene og ikke har konsentrasjon til å spise like mye som før. Og da tar de det igjen om natta. Datteren min på 6,5 mnd våkner nå ca 23, ca 2 og ca 6-7, mens hun sov hele natta igjennom da hun var 3-4 mnd. Helsesøster sa at man ikke skulle nattavvenne før de fikk tre måltider med fast føde, med mindre de ikke våkner om natta da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå