Gå til innhold

Hvor store er deres 7 mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vet at man ikke skal sammenligne, men vil vite hvor mye vi har å ta igjen på.. Jenta mi ble født 10 uker før tiden og er derfor ganske liten for alderen.

Min jente er 6460 gram og 62 cm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt, født nesten på termin veier rundt 6600 nå.. :) Ca. 70cm lang. Men han ligger ca. 1500gram under gjennomsnittet da.

Skrevet

jenta mii er født noe liten,men har nå kommet til en bra gjennomsnitlig strl. siste kontroll var hun 7450 og 69 cm lang da var hun 6 mnd og 3 uker.

Skrevet

Hehe, ser jeg har en stor,liten koseklump...:)

Hun var 9 kg og 68 cm på 6 mnd-kontrollen, så tipper hun er ca 9,5 kg og ca 70 cm når hun blir 7 mnd. God og rund:)

Skrevet

På 6mnd kontrollen var lille jenta mi 7660 og 66 lang. Det er 3 uker siden, så kanskje hun veier litt under 8 kg nå :)

Skrevet

Jenta mi er 6 1/2 mnd, og var rett under 3 kg da hun ble født. Hun er nå 6 kg.

Skrevet

7,5mnd var han 7395g og 69cm lang:)

Født 16 dager før termin, men var liten pga morkakesvikt som følge av mild svangerskapsforgiftning. (2765g og 48cm ved fødsel)

Skrevet

Ehrm...min gutt veide 10 kilo og 72 cm lang på 6mnd kontroll. Tenkte egentlig at jeg ikke skulle svare, men gjore det likevel. Du må ikke sammenligne med han altså! Til å være født såpass tidlig, syns jeg hun var ganske stor jeg:) Hun følger sikkert sin kurve, og det er det som er viktig:) :)

Skrevet

gutt født en dag etter termin;3530 g og 52 cm. 6 mnd kontroll; 8970 g og 72 cm

Skrevet

Ja, ser jo her at hun ikke er så liten som jeg tenkte likevel:) Litt kort og litt lettere, men hun tar nok igjen jevnaldrende om 3-4 mnd om hun ikke slutter å vokse da:P

Skrevet

Jeg tror kanskje jenta mi er litt sro selv om hun ligger midt på kurven.

Var 3670 og 51 når hun ble født og når hun var 6 mnd veide hun 8125 og var 69 cm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...